Mineur
Moderator
Undantaget som bekräftar regeln
Alltså med stark ost på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undantaget som bekräftar regeln
Alltså med stark ost på!
Seriöst! Jag vill ha minst en söt kexvariant på min ostbricka. Pepparkaka eller digestive.Undantaget som bekräftar regeln
Vi knarkar dem tillsammans med salta kex.Marabou Pensionär kanske vore något? Åtminstone jag känner inte en kotte under 70 som frivilligt köper hem Digestivekex...
Jag är hälften av 70 och äter gladeligen digestivekex, gärna med smör och banan på . Dottern gillar dom också, helst flera per dag. Men kaffe kan vi gärna vara utanMarabou Pensionär kanske vore något? Åtminstone jag känner inte en kotte under 70 som frivilligt köper hem Digestivekex...
Marabou Pensionär: isterband och rulltårta?Marabou Pensionär kanske vore något? Åtminstone jag känner inte en kotte under 70 som frivilligt köper hem Digestivekex...
Åh! Rulltårta med grädde och en bit inlagd persika på, mums! (Här kallar vi dem påskbakelser, men vet inte hur känt det är)Marabou Pensionär: isterband och rulltårta?
Till och med mitt barn vill gärna ha digestive hemma!Marabou Pensionär kanske vore något? Åtminstone jag känner inte en kotte under 70 som frivilligt köper hem Digestivekex...
Jag skulle vilja veta hur stor av andelen digestive som köps bara mixas ner med smör för att utgöra botten i en cheesecake.Marabou Pensionär kanske vore något? Åtminstone jag känner inte en kotte under 70 som frivilligt köper hem Digestivekex...
Jag skulle vilja veta hur stor av andelen digestive som köps bara mixas ner med smör för att utgöra botten i en cheesecake.
Jag skulle vilja veta hur stor av andelen digestive som köps bara mixas ner med smör för att utgöra botten i en cheesecake.
Hur gör du den?Vilket i mina ögon är helt meningslöst för den botten blir inte god. Jag gör en smuldegsbotten, det blir mycket godare (plus att en slipper jävlas med att krossa digestivekexen).
Hur gör du den?
Jag håller med. Men sen gillar jag faktiskt inte cheesecake över huvudtaget men just den digestive-botten återkommer ju även i andra desserter och jag tycker den är rätt värdelös. Blir fruktansvärt hård också när den är kall.Vilket i mina ögon är helt meningslöst för den botten blir inte god. Jag gör en smuldegsbotten, det blir mycket godare (plus att en slipper jävlas med att krossa digestivekexen).
Jag håller med. Men sen gillar jag faktiskt inte cheesecake över huvudtaget men just den digestive-botten återkommer ju även i andra desserter och jag tycker den är rätt värdelös. Blir fruktansvärt hård också när den är kall.
Seriöst! Jag vill ha minst en söt kexvariant på min ostbricka. Pepparkaka eller digestive.
Vi knarkar dem tillsammans med salta kex.
Jag är hälften av 70 och äter gladeligen digestivekex, gärna med smör och banan på . Dottern gillar dom också, helst flera per dag. Men kaffe kan vi gärna vara utan
Till och med mitt barn vill gärna ha digestive hemma!
Okeeej okeeej, jag ger mig!Digestivekex är ju jättegott! Naturella, med smör, med smör och ost, med brieost. Mina barn och min man älskar dem också. Jag tror @Mineur behöver lära känna fler människor under 70
Och i samma kundvagn: marmeladkulor och bridgeblandningMarabou Pensionär kanske vore något? Åtminstone jag känner inte en kotte under 70 som frivilligt köper hem Digestivekex...