Hiss och diss del 5

Vilket i mina ögon är helt meningslöst för den botten blir inte god. Jag gör en smuldegsbotten, det blir mycket godare (plus att en slipper jävlas med att krossa digestivekexen).
Jag håller med. Men sen gillar jag faktiskt inte cheesecake över huvudtaget men just den digestive-botten återkommer ju även i andra desserter och jag tycker den är rätt värdelös. Blir fruktansvärt hård också när den är kall.

Seriöst! Jag vill ha minst en söt kexvariant på min ostbricka. Pepparkaka eller digestive. :D

Vi knarkar dem tillsammans med salta kex.

Jag är hälften av 70 och äter gladeligen digestivekex, gärna med smör och banan på 😁. Dottern gillar dom också, helst flera per dag. Men kaffe kan vi gärna vara utan

Till och med mitt barn vill gärna ha digestive hemma!

Digestivekex är ju jättegott! Naturella, med smör, med smör och ost, med brieost. Mina barn och min man älskar dem också. Jag tror @Mineur behöver lära känna fler människor under 70 :p
Okeeej okeeej, jag ger mig! :cautious:

Screenshot_2024-11-05-11-33-12-18_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.webp

Jag måste dessvärre dissa denna (som ni fick mig att köpa 😄). Den luktar alldeles för starkt, men de andra dofterna kanske är bättre. Köpte online så kunde inte provlukta. Idag luktar jag svett dessutom, så effekten känns sådär (dock tog jag på väldigt lite eftersom den luktar så starkt, så kan vara därför).

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 232
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
213 217
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 053
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar