Hiss och diss del 5

1000011165.webp

Är så himla glad över att jag fick ett prov på detta, för en diss från mig och min hud!
Obehaglig doft och konsistens, samt att min känsliga hy är allt annat än glad efter att jag provat denna..

Alla Kiehl's produkter jag testat har min hud hatat, jag har fått reaktioner på alla.

DISS på Kiehl's.
Min analys av reaktionerna av hudvårdsprodukter för ansikte är, ju dyrare produkt desto mer reagerar den. När det gäller typ duschtvål verkar jag dock inte längre kunna använda typ Family Fresh, då blir jag en torrboll. Plånboken tackar dock!

Min analys av reaktionerna av hudvårdsprodukter för ansikte är, ju dyrare produkt desto mer reagerar den. När det gäller typ duschtvål verkar jag dock inte längre kunna använda typ Family Fresh, då blir jag en torrboll. Plånboken tackar dock!

Jag tycker inte Kiehl's är så dyrt ;) För mig är det specifika ingredienser, ofta hjälpämnen som konserveringsmedel, som ställer till det.

Det jag generellt tål är K-beauty med ingen eller väldigt lite parfym.

Diss! Nästan ingen smak av saffran och en konstig eftersmak.
Visade sig att den var växtbaserad, tror det kan varit det som gjorde den konstiga eftersmaken. Vi är inte vana att äta växtbaserat.
Såg de tokhyllades av nån tiktokprofil, men hen fick väl betalt för att säga så..

Då har jag lärt mig något nytt! Tack för det. Något gjorde att de hade en konstig eftersmak alla fall😅
Just chokladbollar som är växtbaserade blir liksom inte så "exotiska" för den sakens skull, det är ju i stort sett så att man bara inte gör dem på smör utan någon annan olja som fett. Tror mer att det var så att veganer glatt upptäckte att de kunde äta delicatobollar innan märket på något vis gjorde en grej av att chokladbollarna är veganska.

Men det låter ju oavsett inte speciellt tilltalande med en skum eftersmak. 😅

Diss! Nästan ingen smak av saffran och en konstig eftersmak.
Visade sig att den var växtbaserad, tror det kan varit det som gjorde den konstiga eftersmaken. Vi är inte vana att äta växtbaserat.

Jag älskar saffran, men dessa får diss från mig med. Mycket besviken, jag har sett fram emot dem länge! Alldeles för lite saffran, och liksom ingen annan smak heller - bara sött och lite fett liksom. Märkte ingen konstig eftersmak, bortsett från just att innanmätet liksom smakade som om de glömt att ha i smaksättningen (bara sött och fett utan smak tycker jag brukar ge en viss eftersmak, typ så upplevde jag dessa med).

Näe, det blir inga fler paket. Pågens gifflar med saffran däremot, är en favorit som aldrig sviker! :d

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 615
Senast: WBanna
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
213 323
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 119
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar