Är så himla glad över att jag fick ett prov på detta, för en diss från mig och min hud!
Obehaglig doft och konsistens, samt att min känsliga hy är allt annat än glad efter att jag provat denna..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 155927
Är så himla glad över att jag fick ett prov på detta, för en diss från mig och min hud!
Obehaglig doft och konsistens, samt att min känsliga hy är allt annat än glad efter att jag provat denna..
Min analys av reaktionerna av hudvårdsprodukter för ansikte är, ju dyrare produkt desto mer reagerar den. När det gäller typ duschtvål verkar jag dock inte längre kunna använda typ Family Fresh, då blir jag en torrboll. Plånboken tackar dock!Alla Kiehl's produkter jag testat har min hud hatat, jag har fått reaktioner på alla.
DISS på Kiehl's.
Min analys av reaktionerna av hudvårdsprodukter för ansikte är, ju dyrare produkt desto mer reagerar den. När det gäller typ duschtvål verkar jag dock inte längre kunna använda typ Family Fresh, då blir jag en torrboll. Plånboken tackar dock!
Du tjänar antagligen mer än mig, för jag tycker i alla fall att 30ml för 775, 50ml för 1025:- och 100ml 1700:- är dyrt!Jag tycker inte Kiehl's är så dyrt För mig är det specifika ingredienser, ofta hjälpämnen som konserveringsmedel, som ställer till det.
Det jag generellt tål är K-beauty med ingen eller väldigt lite parfym.
Du tjänar antagligen mer än mig, för jag tycker i alla fall att 30ml för 775, 50ml för 1025:- och 100ml 1700:- är dyrt!
MVH fattiglappen
Ok vad dyrt! Aldrig köpt något från Kiehls men trodde absolut att det var billigare än såDu tjänar antagligen mer än mig, för jag tycker i alla fall att 30ml för 775, 50ml för 1025:- och 100ml 1700:- är dyrt!
MVH fattiglappen
Dom måste ha funnits i Sverige iaf i 15-20 år minst. Jag vet att jag beställde prover därifrån för väldigt länge sen nämligen.Ok då, men det är absolut inget premium-märke. De verkar snarast ha lyckats bra med sin marknadsföring, det har ju inte funnits i Sverige i så många år.
Har inte använt Kiehls, men alla deras grejer är inte i den prisklassen. Men ja, just det där serumet är alldeles för dyrt.Du tjänar antagligen mer än mig, för jag tycker i alla fall att 30ml för 775, 50ml för 1025:- och 100ml 1700:- är dyrt!
MVH fattiglappen
Har noll koll kokosboll på märket, har bara fått det här provet så har bara kollat upp priset på detta.Har inte använt Kiehls, men alla deras grejer är inte i den prisklassen. Men ja, just det där serumet är alldeles för dyrt.
Tycker den är okej om man har i lite msg eller aromat. Men det gäller ärligt talat ALLA köpesoppor, alla är smaklösa om man inte saltar/kryddar lite.Visa bifogad fil 156130
DISS!
Smakar metall om man råkar värma upp en grad för mycket. När det svalnat smakar det svagt tomat, men annars typ ingenting. Rekommenderar ej.
Kryddade med salt, peppar och cayennepeppar för att få fram någon slags smak. Är ändå imponerad att de inte ens fick det att smaka tomat :PTycker den är okej om man har i lite msg eller aromat. Men det gäller ärligt talat ALLA köpesoppor, alla är smaklösa om man inte saltar/kryddar lite.
Såg de tokhyllades av nån tiktokprofil, men hen fick väl betalt för att säga så..Diss! Nästan ingen smak av saffran och en konstig eftersmak.
Visade sig att den var växtbaserad, tror det kan varit det som gjorde den konstiga eftersmaken. Vi är inte vana att äta växtbaserat.
Vanliga delicatobollar är också veganska/växtbaserade och har så varit i rätt många år tror jag. Aldrig tänkt på att de skulle smaka skumt?Diss! Nästan ingen smak av saffran och en konstig eftersmak.
Visade sig att den var växtbaserad, tror det kan varit det som gjorde den konstiga eftersmaken. Vi är inte vana att äta växtbaserat.
Då har jag lärt mig något nytt! Tack för det. Något gjorde att de hade en konstig eftersmak alla fallVanliga delicatobollar är också veganska/växtbaserade och har så varit i rätt många år tror jag. Aldrig tänkt på att de skulle smaka skumt?
Just chokladbollar som är växtbaserade blir liksom inte så "exotiska" för den sakens skull, det är ju i stort sett så att man bara inte gör dem på smör utan någon annan olja som fett. Tror mer att det var så att veganer glatt upptäckte att de kunde äta delicatobollar innan märket på något vis gjorde en grej av att chokladbollarna är veganska.Då har jag lärt mig något nytt! Tack för det. Något gjorde att de hade en konstig eftersmak alla fall
Diss! Nästan ingen smak av saffran och en konstig eftersmak.