Hiss och diss del 5

Milbona stracciatella yoghurt - HISS :) !!
Egentligen tycker jag att yoghurt och choklad låter som en rätt märklig kombination och det tog LÅNG tid innan jag köpte och smakade. Den är jättegod :) ! Säkert inte världens nyttigaste yoghurtval, men den kan ätas som en god efterrätt. Sötsyrlig yoghurt i kombination med mörka chokladbitar - MUMS :) !
Åh ja, den är fantastisk!

Lösningen finns en googling bort:
1729923722539.webp

Nu har jag också provat chilicheese-ringarna. Oväntad hiss från min sida. Gillar inte stark men tyckte dom smakade gott starkt. Absolut inte för starkt. Bra crunch och form också. Kommer antagligen inte köpa dom igen pga är en sucker för nachobollarna men mina partner kommer göra det.

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 195
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
213 169
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
216 967
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar