Hiss och diss del 5

96f58a4b-0013-4d9d-85dd-b4cdab471224.jpg

Diss.
Det blev liksom lite för tråkigt och för mycket med fyllningen på en och samma gång. Åt bara halva. Är liksom ingen tydlig ostsmak heller utan mest hetta och lite pirogbrödsmak.
Nä, föredrar Billys med Chili Cheese i sådana fall.
 
96f58a4b-0013-4d9d-85dd-b4cdab471224.jpg

Diss.
Det blev liksom lite för tråkigt och för mycket med fyllningen på en och samma gång. Åt bara halva. Är liksom ingen tydlig ostsmak heller utan mest hetta och lite pirogbrödsmak.
Nä, föredrar Billys med Chili Cheese i sådana fall.
Den var alldeles för stark för klena mej. Föredrar originalet.
 
Jag skulle vilja dissa alla de Mannerström-pajer (Dafgårds) som jag har testat hittills. Köpte 4 för 100 kr häromdagen för att ha med på jobbet. Ingen av dem hittills har varit goda. Pajdegen har dock varit knaprig och god. Det är väl det enda plusset jag kan ge. Men annars har de varit alldeles för salta, till exempel. Tacopajen var URTRÅKIG. Den smakade bara salt köttfärs, tyckte jag. Så DISS på dem!
 
Skärmklipp.PNG


Diss

Jag vet inte vad calamansi är, ser ut att vara någon sorts lime med jättekärnor? Den här juicen smakade lite.. konstigt? ingen smak jag kan riktigt identifiera. Misstänker att den helt enkelt smakar mycket calamansi och att jag inte gillar det.

Ska dock säga att min sambo tyckte att den smakade äpple och ananas men att han inte heller tyckte den var speciellt god. Det var inget jag kände av för hade den smakat äpple och ananas i min mun hade jag gillat den.
 
Diss

Jag vet inte vad calamansi är, ser ut att vara någon sorts lime med jättekärnor? Den här juicen smakade lite.. konstigt? ingen smak jag kan riktigt identifiera. Misstänker att den helt enkelt smakar mycket calamansi och att jag inte gillar det.

Ska dock säga att min sambo tyckte att den smakade äpple och ananas men att han inte heller tyckte den var speciellt god. Det var inget jag kände av för hade den smakat äpple och ananas i min mun hade jag gillat den.
Puh! Trodde att det stod calamari först :cautious::D
 
Visa bifogad fil 151692

Diss

Jag vet inte vad calamansi är, ser ut att vara någon sorts lime med jättekärnor? Den här juicen smakade lite.. konstigt? ingen smak jag kan riktigt identifiera. Misstänker att den helt enkelt smakar mycket calamansi och att jag inte gillar det.

Ska dock säga att min sambo tyckte att den smakade äpple och ananas men att han inte heller tyckte den var speciellt god. Det var inget jag kände av för hade den smakat äpple och ananas i min mun hade jag gillat den.
Calamanci är supergott! En väldigt trevlig citrussmak, så gillar du citron och lime tror jag inte du skulle ogilla calamanci.
Sen kan det ju vara någon märklig arom eller koncentrat i juicen, så säger inte att det inte är det i juicen du inte gillar 😅
 
JätteDISS på Biltemas batterier (AA). Köpte ett paket för knappt ett år sedan, ALLA har laddat ur dvs hela paketet åker rakt till återvinningen. Hur lång tid ska batterier hålla egentligen? Kvittot är såklart inte kvar...
De borde räcka flera år, batterier är datummärkta. Kollade mina AA och där sitter märkningen på den platta sidan. Om du inte redan kastat dem så kolla att de inte är för gamla. Låter ju som att de antingen är gamla eller defekta...
1000004655.jpg

Lärde mig detta när vi satte ett nytt batteri i en brandvarnare och den direkt började varna för dåligt batteri - det batteriet hade passerat datummärkningen med flera år.
 
Calamanci är supergott! En väldigt trevlig citrussmak, så gillar du citron och lime tror jag inte du skulle ogilla calamanci.
Sen kan det ju vara någon märklig arom eller koncentrat i juicen, så säger inte att det inte är det i juicen du inte gillar 😅
Lime gillar jag (främst i mat) men citron.. nja. Om man tänker citrus så gick tankarna snarare åt grape. Juicen var inte besk men det smakade lite som att själva ingrediensen nog är besk om det så att säga makear any sense :D
 

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 006
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
212 102
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
215 950
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp