Vill också ha tillbaka Coco, slår alla med längderJag vill att Marabou Coco ska komma tillbaka!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill också ha tillbaka Coco, slår alla med längderJag vill att Marabou Coco ska komma tillbaka!!!
Var hittade du den?Visa bifogad fil 151525
Så jäkla god, hade kunnat dricka flaskan
Kommer nog användas flitigt som salladsdressing också.
På en av våra specialbutiker för asiatisk mat. Känner dock igen märket så tror Ica har det också.Var hittade du den?
Har köpt dessa nu!! Hoppas på hiss!
”Marabou med salta chips” skulle dock kunna vara någotKanske inte men jag är iaf inte så sugen på "Marabou chips och dipp"..
Den var alldeles för stark för klena mej. Föredrar originalet.
Diss.
Det blev liksom lite för tråkigt och för mycket med fyllningen på en och samma gång. Åt bara halva. Är liksom ingen tydlig ostsmak heller utan mest hetta och lite pirogbrödsmak.
Nä, föredrar Billys med Chili Cheese i sådana fall.
Puh! Trodde att det stod calamari förstDiss
Jag vet inte vad calamansi är, ser ut att vara någon sorts lime med jättekärnor? Den här juicen smakade lite.. konstigt? ingen smak jag kan riktigt identifiera. Misstänker att den helt enkelt smakar mycket calamansi och att jag inte gillar det.
Ska dock säga att min sambo tyckte att den smakade äpple och ananas men att han inte heller tyckte den var speciellt god. Det var inget jag kände av för hade den smakat äpple och ananas i min mun hade jag gillat den.
Puh! Trodde att det stod calamari först
Oj. Jag blev jättebesviken - tycker bara de smakar lökpulver. Varken ost eller chili. Framför allt noll chili.Visa bifogad fil 151106
HISS! Eller nej men snälla som man säger nu mera va? Bästa som kommit i snacksväg sen OLWs pepparchips på 80-talet. Perfekt hetta.
Calamari-juice och Marabou med chips & dipp-smak, sedan är fredagsmyset kirrat!Puh! Trodde att det stod calamari först
Mer spännande än kaffe och digestives i alla fallCalamari-juice och Marabou med chips & dipp-smak, sedan är fredagsmyset kirrat!
Calamanci är supergott! En väldigt trevlig citrussmak, så gillar du citron och lime tror jag inte du skulle ogilla calamanci.Visa bifogad fil 151692
Diss
Jag vet inte vad calamansi är, ser ut att vara någon sorts lime med jättekärnor? Den här juicen smakade lite.. konstigt? ingen smak jag kan riktigt identifiera. Misstänker att den helt enkelt smakar mycket calamansi och att jag inte gillar det.
Ska dock säga att min sambo tyckte att den smakade äpple och ananas men att han inte heller tyckte den var speciellt god. Det var inget jag kände av för hade den smakat äpple och ananas i min mun hade jag gillat den.
De borde räcka flera år, batterier är datummärkta. Kollade mina AA och där sitter märkningen på den platta sidan. Om du inte redan kastat dem så kolla att de inte är för gamla. Låter ju som att de antingen är gamla eller defekta...JätteDISS på Biltemas batterier (AA). Köpte ett paket för knappt ett år sedan, ALLA har laddat ur dvs hela paketet åker rakt till återvinningen. Hur lång tid ska batterier hålla egentligen? Kvittot är såklart inte kvar...
Lime gillar jag (främst i mat) men citron.. nja. Om man tänker citrus så gick tankarna snarare åt grape. Juicen var inte besk men det smakade lite som att själva ingrediensen nog är besk om det så att säga makear any senseCalamanci är supergott! En väldigt trevlig citrussmak, så gillar du citron och lime tror jag inte du skulle ogilla calamanci.
Sen kan det ju vara någon märklig arom eller koncentrat i juicen, så säger inte att det inte är det i juicen du inte gillar
Oh, jag har en sån påse liggandes. Låter lovandeEstrellas Västkustchips Smör&Havssalt får helt klart godkänt
Visa bifogad fil 151480