Var finns dessa ????Visa bifogad fil 151106
HISS! Eller nej men snälla som man säger nu mera va? Bästa som kommit i snacksväg sen OLWs pepparchips på 80-talet. Perfekt hetta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var finns dessa ????Visa bifogad fil 151106
HISS! Eller nej men snälla som man säger nu mera va? Bästa som kommit i snacksväg sen OLWs pepparchips på 80-talet. Perfekt hetta.
Håller med, päron alla gångerInstämmer. Testar ofta olika smaker, men kommer alltid tillbaka till päron. Tycker päron är fräschast och saknar den där bismaken som jag ofta tycker att man får i smaksatt vatten.
Brukar man dricka kaffe och äta digestive-kex när det vankas filmkväll?Visa bifogad fil 151491
Svag hiss. Gott med digestive-crunch, men jag tyckte kaffesmaken var mesig. God, men ingen ny favorit.
Brukar man dricka kaffe och äta digestive-kex när det vankas filmkväll?
Måste prova!! Ska vi eventuellt handla ikväll så tack för tipsVisa bifogad fil 151491
Svag hiss. Gott med digestive-crunch, men jag tyckte kaffesmaken var mesig. God, men ingen ny favorit.
I någon kultur är det säkert vanligt!Brukar man dricka kaffe och äta digestive-kex när det vankas filmkväll?
Kanske inte men jag är iaf inte så sugen på "Marabou chips och dipp"..Brukar man dricka kaffe och äta digestive-kex när det vankas filmkväll?
Och dom har ju redan gjort popcorn så... Dags att hitta på lite!Kanske inte men jag är iaf inte så sugen på "Marabou chips och dipp"..
Visa bifogad fil 151106
Den fanns inteMåste prova!! Ska vi eventuellt handla ikväll så tack för tips
Men håller nog med om att en filmkväll för mig ser lite annorlunda ut
Jag köpte på ICA Maxi.Var finns dessa ????
Åh det där lätt gott!Visa bifogad fil 151525
Så jäkla god, hade kunnat dricka flaskan
Kommer nog användas flitigt som salladsdressing också.
Jag vill att Marabou Coco ska komma tillbaka!!!Stor HISS att marabou japp är tillbaka, den är min absoluta marabou-favorit och jag är så glad att den smakar precis som den ska
Åh! Det här är det bästa inlägget jag läst på länge. Har saknat denna oerhört mycket.Visa bifogad fil 151524
Stor HISS att marabou japp är tillbaka, den är min absoluta marabou-favorit och jag är så glad att den smakar precis som den ska