Hiss och diss del 5

Diss!
1000051745.jpg
 
Jag vill dissa Garants mellanfil, jag hittade ingen annat märke än garant så tog den, men den är för rinnig för att vara fil tycker jag. Inte så god. Hade "start" som någon hissade här och jag trooor att de är goda men betyget blev inte rättvist pga filen, så jag får baka med filen och köpa ordentlig fil och testa igen. :)
 
Det får bli hiss! Ingen överdriven hiss kanske, men goda. Godare dagen efter öppnande tyckte jag, lite segare :D
(Bra att de stoltserade med ”extra knapriga” :rofl:)
IMG_5190.jpeg
 
estrella-ostringar-chili-cheese-103882-1.jpg

Wow vilken HISS!
Perfekt konsistens, bra ostsmak och lite hetta. Hade lätt kunnat äta hela påsen.
Men alltså, apropå denna! Skulle köpa mina älskade linsbågar från Estrella, Sourcream & Onion. Till min stora fasa fanns bara ostsmak (liknande denna påse). Är det någon som vet om inte sourcream & onion tillverkas längre???
 
2af5e508cb6c601c7c266a7a5f343dbd.png


Svag diss

Bad apple, inte dåligt som i ruttet men kanske omoget? Det är en väldigt syrlig äppelsmak, på gränsen till sur. Inget dåligt egentligen om man gillar det men jag föredrar söt äppelsmak. Sen är det väldigt dåligt med kolsyra, det märks typ inte alls. Nu är ju detta en Juiced och de har ju alltid mindre kolsyra men denna var verkligen mer som festis än läsk i "konsistensen".
 
4c8402ea53f90d1dbb18ae247e262259.png


Hiss

Nu har det tjatats så mycket om denna i tråden att jag blev tvungen att prova, trots att det ENDA med körsbärssmak jag faktiskt gillar och inte tycker är genomvidrigt är körsbärs-pez, denna jobbade i motvind alltså.

Men den var god! Smakade mer pez än typ dr pepper och annat med körsbär jag lätt tycker får lite av en mandelton? Jag kommer nog inte köpa den igen för jag tycker generellt Yoggi är lite för "skarpa" (syrliga) för vad jag föredrar när det gäller yoghurt men den var god!
 

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 010
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
212 135
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
215 986
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp