Jag är inte så mycket för "grövre" chips men dessa hade jag gärna haft en till påse av nu om jag bara minns var jag hittade domOh, jag har en sån påse liggandes. Låter lovande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte så mycket för "grövre" chips men dessa hade jag gärna haft en till påse av nu om jag bara minns var jag hittade domOh, jag har en sån påse liggandes. Låter lovande
Håller med. Inte äcklig men definitivt inte god. Går att dricka i brist på annat men inte mer liksom.
Håller med. Inte äcklig men definitivt inte god. Går att dricka i brist på annat men inte mer liksom.
Den är helt klart bättreJag blev typ illamående?! Nä, jag håller mig till orange rush.
Men alltså, apropå denna! Skulle köpa mina älskade linsbågar från Estrella, Sourcream & Onion. Till min stora fasa fanns bara ostsmak (liknande denna påse). Är det någon som vet om inte sourcream & onion tillverkas längre???
Wow vilken HISS!
Perfekt konsistens, bra ostsmak och lite hetta. Hade lätt kunnat äta hela påsen.
De var borta i min butik ocksåMen alltså, apropå denna! Skulle köpa mina älskade linsbågar från Estrella, Sourcream & Onion. Till min stora fasa fanns bara ostsmak (liknande denna påse). Är det någon som vet om inte sourcream & onion tillverkas längre???
Jag dör... har nog ätit dem varje helg ända sedan de kom. Alltid mitt förstahandsval. Buhuuuuu!De var borta i min butik också
Nu har jag fått smaka denna och ger den en svag diss. Den slank ner, dricker dom alltid iskalla om det hjälper smakprofilen. Smaken kändes inte som något nytt däremot, och var lite för mycket, därav diss. Som fruktgodis, utan socker.
Smart sätt av Marabou att göra affär vad vad som förr blev matsvinn.Halvhiss? Goda, men inget wow. Skitdyra.
Visa bifogad fil 151951
Stor HISS från mig!!
Stor HISS från mig!!