Hiss och diss del 5

1723304203291.png

HISS! Eller nej men snälla som man säger nu mera va? Bästa som kommit i snacksväg sen OLWs pepparchips på 80-talet. Perfekt hetta.
 
Visa bifogad fil 149349

Bake rollsen är knapriga, vilket är positivt. Men de smakar nada.
Småkexen är inte knapriga men smakar rejält av sour creme & onion.
Så det blir en diss.

Det hade blivit en hiss om rollsen hade smakat som kexen.
De där kexen är goda tycker jag! Man kan småknapra på dem utan någon ost också :d men de är lite söta, inte som chips med sourcream and onion, så jag kan tänka mig att om man har någon ost eller annat som ska ha något salt till så passar de inte så bra.
 
Är de väldigt chilliga? Jag gillar ju ostiga saker men måste man förpesta allt med chili?! Däremot gillar jag brynt smör och chili chipsen... smakar de som de är dör man av hettan?

Jag tyckte inte att de var galet heta. OLWs heta ostbågar (Flamin' hot) är betydligt hetare.

Edit: Dvs jag tycker att ringarna gärna kunde fått vara hetare eftersom jag gillar när det är lite drag :D
 
Är de väldigt chilliga? Jag gillar ju ostiga saker men måste man förpesta allt med chili?! Däremot gillar jag brynt smör och chili chipsen... smakar de som de är dör man av hettan?
Jag tycker dom var för starka så inget för mig, sambon däremot älskade dom..
 
doublesesam-burger-bun-2022.jpg

De här bröden har den unika förmågan att vara minst lika spröda som kaksorten drömmar, bara tanken på att de ska in i munnen gör att de liksom börjar sönderfalla bara av ens andedräkt. Men istället för att mjukt smälta på tungan så ändrar de totalt skepnad och förvandlas
till en kletig degklump i munnen.
DISS!
 
Visa bifogad fil 151126
De här bröden har den unika förmågan att vara minst lika spröda som kaksorten drömmar, bara tanken på att de ska in i munnen gör att de liksom börjar sönderfalla bara av ens andedräkt. Men istället för att mjukt smälta på tungan så ändrar de totalt skepnad och förvandlas
till en kletig degklump i munnen.
DISS!
Jag älskar dessa, köper nästan alltid dem!
Så av mig får de en hiss 😁
 

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 005
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
211 907
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
215 791
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp