Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
var hittade du Piggelin???Halvhiss för Nogger bites. Hade önskat lite mer definierad nogger smak.
Hiss för Piggelinen, smakade som en lite syrligare variant av glassen
Bland Ica maxis lösgodisvar hittade du Piggelin???
Bland Ica maxis lösgodis
Hehe ja de var uppfriskandeMåste GENAST undersökas här! Var de hårda eller mjuka?
OH MY GOSH
Jag tror ärligt att jag aldrig ätit nåt så gott i hela mitt liv
Har inte provat nya bregott själv, men visst är det är tjur som är med i tv-reklamen? Brukar de vara bra på att göra smör?
Svag hiss
hade för mig det var lite mer smak, tycker den var väldigt mild och försvinner lite, men kan bero på att jag jämför den med Irn Bru som är lite mer kraft i. Dock väldigt somrig
Stor HISS också för denna!
Va, finns Irn Bru i Sverige?! Det måste jag berätta för min vän som är närmast beroende! Var köper du det?Svag hiss
hade för mig det var lite mer smak, tycker den var väldigt mild och försvinner lite, men kan bero på att jag jämför den med Irn Bru som är lite mer kraft i. Dock väldigt somrig
Va, finns Irn Bru i Sverige?! Det måste jag berätta för min vän som är närmast beroende! Var köper du det?
Va, finns Irn Bru i Sverige?! Det måste jag berätta för min vän som är närmast beroende! Var köper du det?
Googling ger att det finns bla på CDON och Partykungen.
Nu var jag också tvugen att googla och hittade den då på the English shop, Dock aldrig sett den i butik men så letar jag ju efter den sockerfria varianten också. Tycker dock 19-20kr för en burk är lite väl dyrt och kanske inte riktigt värt det
DISS till McDonalds sötpotatispommes. Mjuka, sladdriga och smaklösa. Smakar inte alls som i USA