Eh, det går nog bra utan...
Säkert? Har en Snajdig stortå här annars.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh, det går nog bra utan...
Säkert? Har en Snajdig stortå här annars.
Ja! Fantastisk är denSTOR HISS på denna!
Jag tänker av princip inte ens prova dom nya smakerna för dom låter genomvidriga bara på namnet - varför måste dom ändra så mycket
Den förtjänar verkligen inte så här stor bild, det var nästan att den inte fick någon bild alls. Jävlar så äcklig. Den smakar först päron, sen smakar den bränd matolja DISS, om det inte framgick.
Jag tänker av princip inte ens prova dom nya smakerna för dom låter genomvidriga bara på namnet - varför måste dom ändra så mycket
Jag köpte en sådan åt min nioåriga son idag, han älskade den! Jag smakade lite och tyckte som du. Hur kommer man på tanken med popcornsmak på en dryck?
Den förtjänar verkligen inte så här stor bild, det var nästan att den inte fick någon bild alls. Jävlar så äcklig. Den smakar först päron, sen smakar den bränd matolja DISS, om det inte framgick.
Tror ni jag klarar mig en stund?
Visa bifogad fil 14914
Dagar du menar timmar?Max 1-2 dagar
Jag köpte de andra två nyheterna. Cappucino var drickbart men inte direkt god. Hallon lakrits var den jag hoppades på- men den var ännu värre. Det är ju ändå en god kombination i vanliga fall. Men den får diss av mig.
Dagar du menar timmar?
Har den här varit uppe i någon tråd redan kanske? Häagen-Dazs Peanut Butter Crunch får en HISS av mig i alla fall! Även om det aldrig kan bli för mycket jordnötssmör, d.v.s. jag hade inte klagat om det var ännu lite mer. Men gott med nötterna som är i!
Åhå, vad jag älskar glass alltså!