Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså vi tycker alla olika, men det där är bland de tråkigaste godisar jag vetHiss hiss hiss på att dessa underbara och på alla sätt lagom små godisar nu finns på påse!
Alltså vi tycker alla olika, men det där är bland de tråkigaste godisar jag vet
Haha! Jomen jag kan förstå att man tycker det faktiskt. De är ju väldigt... Lagom.Alltså vi tycker alla olika, men det där är bland de tråkigaste godisar jag vet
Vad står 2:1:1 för?
Varning mina medmänniskor så att ni inte råkar ut för samma sak!
Visa bifogad fil 16792
DISS DISS DISS DISS
Herregud människor har ni aldrig smakat på en Cola??? Jag brukar tycka om alla sorters cola smaker (även om jag tycker om vissa mer än andra) och ja cola är egentligen en kemisk smak men den här alltså ... Det är bara KEMI. Jag kunde inte ens stå ut med att trycka i mig resten, fick slänga resten när jag ätit lite grann
Vad står 2:1:1 för?
Absolut ingen aning.Vad står 2:1:1 för?
Weird Säkert därför det smakar som ett kemilabb.Det enda jag hittar är att det representerar fördelning/ratio av olika aminosyror, där ett exempel var aminosyra no. 1(50%, motsvarar siffran 2), aminosyra no. 2 (25%, motsvarar första siffran 1) samt aminosyra no. 3 (25%, motsvarar andra siffran 1). Alltså fördelningen 50%-25%-25%
Haha, älskar varningslampan!
Varning mina medmänniskor så att ni inte råkar ut för samma sak!
Visa bifogad fil 16792
DISS DISS DISS DISS
Herregud människor har ni aldrig smakat på en Cola??? Jag brukar tycka om alla sorters cola smaker (även om jag tycker om vissa mer än andra) och ja cola är egentligen en kemisk smak men den här alltså ... Det är bara KEMI. Jag kunde inte ens stå ut med att trycka i mig resten, fick slänga resten när jag ätit lite grann
Stämmer! Och aminosyror bygger protein, men smakar nog inte så gottDet enda jag hittar är att det representerar fördelning/ratio av olika aminosyror, där ett exempel var aminosyra no. 1(50%, motsvarar siffran 2), aminosyra no. 2 (25%, motsvarar första siffran 1) samt aminosyra no. 3 (25%, motsvarar andra siffran 1). Alltså fördelningen 50%-25%-25%
Det behövdes en varningslampa! Jag skulle inte äta den igen om jag ens fick betalt för det, så jag ville bespara folk upplevelsen.Haha, älskar varningslampan!
Stämmer! Och aminosyror bygger protein, men smakar nog inte så gott
Jag håller med om denna, den är god när man vill ha något extra salt! Lite roligt när jag kom ut i köket dagen efter och såg vita större smulor formade i små cirklar på köksbänken Och när jag smakade på smulorna så fattade jag att det var salt Det kan samlas lite vatten i smöret och råka sprättas ut lite, och då torkar vattnet till saltkornBregott är väldigt bra och jag kan ju passa på att HISSA deras Havssalt också:
Vad har du den till?HISS:
Inte den allra bästa jag ätit men absolut god. Den har dessutom ett bra pris och är lättillgänglig.
Vad har du den till?
Aldrig testat
Calippo fanns på Wacken (Tysk hårdrocksfestival), mycket uppskattatHiss! Smakar mycket likt Calippo cola, som för övrigt inte har gått att uppbringa på hela sommaren. Så det här var ett välkommet substitut Visa bifogad fil 18142
Åh Herregud SORBET också! Var hittade du den??Hiss! Smakar mycket likt Calippo cola, som för övrigt inte har gått att uppbringa på hela sommaren. Så det här var ett välkommet substitut Visa bifogad fil 18142