Var köper man den? Affär’n eller systemet?Då är vi två!
Vill dock hissa God Dryck nr 3, mousserande äppelmust. Så god!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var köper man den? Affär’n eller systemet?Då är vi två!
Vill dock hissa God Dryck nr 3, mousserande äppelmust. Så god!
Jag fick den i min smakbox, men kanske på systemet eller online. Har bara hittat den online hittillsVar köper man den? Affär’n eller systemet?
Ja, det är fel på dina smaklökarDet här är nästan lite pinsamt och de har säkert varit uppe i tråden, om än troligtvis med motsatt uppfattning mot vad jag hade..
Men.. Jag köpte idag det antagligen konstigaste jag gjort i hela mitt liv.. De lät så sjukt konstiga, att jag ju bara var tvungen när de reades ut..
.
.
.
Festis popcorn&päron och cappuccino nånting.. De var ju JÄTTEGODA?!
Hur kom de liksom ens på tanken??
Typiskt bara att jag antar att de nu utgår och slutar tillverkas eftersom det antagligen är mina smaklökar det är fel på
Någon som testat tofusillen från Coop? Alltså tofu i traditionella sillinläggningar:
Visa bifogad fil 19783
Här hemma får den enHiss för Uncle Bens Expressris, Medelhavsris Enkelt, smidigt och mycket godare än förväntat!
Visa bifogad fil 19798
Här hemma får den en
MEGADISS. Sambon, som annars äter typ allt som serveras, vägrade äta upp
Jag och sambon tyckte också den var hemsk! Sambon åt upp, men det säger verkligen ingenting..Här hemma får den en
Jag och sambon tyckte också den var hemsk! Sambon åt upp, men det säger verkligen ingenting..
Förvarna honom så kan han krydda upp den. Säg åt honom att utgå från ris med tomatpuré smakmässigt så blir det nog bra .Frågan nu är ju om jag ska varna särbon eller ej...
Till lammrostbiff med max green & garlic-sås var det najsHär hemma får den en
Någon som testat tofusillen från Coop? Alltså tofu i traditionella sillinläggningar:
Visa bifogad fil 19783
Vad kul!Vi har testat! Wow vad god den var! Kommer definitiv bli favorit på julbordet.
Visa bifogad fil 19854