Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaha känner ni igen det här @Ceta @Anna
Jag håller med. Det var liksom rätt tråkig kryddning och en en göra den hundra gånger roligare själv! (Dessutom spännande innehållsförteckning med ”naturlig arom”?!)Diss, tror jag. Smakade liksom lite...mjä.. Hade höga förhoppningar, kanske det som var felet. Visa bifogad fil 19875
Designen måste bidra till smaken, flaskan ser ju ut som rengöringsmedelsflaskor!
Hiss!!! Så himla smidigt! I morse åt jag två såna kuber med en rejäl klick turkisk yoghurt. Himmelriket!
Visa bifogad fil 19942
Jag säger också diss. Smakar precis som vanlig tacokrydda.Diss, tror jag. Smakade liksom lite...mjä.. Hade höga förhoppningar, kanske det som var felet. Visa bifogad fil 19875
Tack, då slapp jag testa den!SuperDISS. Smakar blöt sockerkaka och noll chokladsmak.
Visa bifogad fil 20639
Jag älskar den med grapefrukt! Det är nog min godaste sockerfria läsk överlagJag vill HISSA fanta zero blodapelsin! Godaste light-fantan hittills
Jag tycker den med grapefrukt är lite för besk, så blodapelsinen gillar jag mycket mer!Jag älskar den med grapefrukt! Det är nog min godaste sockerfria läsk överlag
Åh ska testas!Jag tycker den med grapefrukt är lite för besk, så blodapelsinen gillar jag mycket mer!
Om du inte har provat ICAs sockerfria citronläsk så är det ett tips, den tycker jag väldigt mycket om