Åh, den där har jag funderat på att testa, låter som om den är värd att prova då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset om Icas citronläsk!Jag tycker den med grapefrukt är lite för besk, så blodapelsinen gillar jag mycket mer!
Om du inte har provat ICAs sockerfria citronläsk så är det ett tips, den tycker jag väldigt mycket om
Någon som provat Sias nya lussekattsglass? Jag håller mig skeptisk och kommer nog köpa en Lilla Glassfabriken-pint med saffransglass istället..
Vi har! Den var god. Inte håll käften-god, men när det är svårt att hitta annan saffransglass är den bra.Någon som provat Sias nya lussekattsglass? Jag håller mig skeptisk och kommer nog köpa en Lilla Glassfabriken-pint med saffransglass istället..
Någon som provat Sias nya lussekattsglass? Jag håller mig skeptisk och kommer nog köpa en Lilla Glassfabriken-pint med saffransglass istället..
HISS! Så himla himla god, och ett sjukt coolt företag bakom dessutom. Man blir verkligen varse hur vansinnigt söt all annan granola är när man äter denna och tycker den är precis lagom söt trots att den inte innehåller något tillsatt socker alls...
Visa bifogad fil 21412
Åh, älskar dem! Finns de i butik nu? Vart?!Alltså... Jag älskar viol. Jag älskar surt godis. Herregud. HISS!
Alltså... Jag älskar viol. Jag älskar surt godis. Herregud. HISS!
Åh, älskar dem! Finns de i butik nu? Vart?!
Jamen alltså det här är seriöst det godaste jag har ätit på hela veckan! Och då har jag ändå varit på matmässa i två dagar!
SKA INHANDLAS!
Okej. Imorgon åker jag till Willys.Jamen alltså det här är seriöst det godaste jag har ätit på hela veckan! Och då har jag ändå varit på matmässa i två dagar!
Inhandlades på Willys på Emporia i Malmö och jag åt eventuellt upp hela påsen på väg hem
Jag också! För att handla fler påsar...Okej. Imorgon åker jag till Willys.
Vilken märklig kombo! Jag gillar både plopp och djungelvrål. Men inte tillsammansSmakar inte djungelvrål alls