Himlen har fått en ny stjärna idag

movi

Trådstartare
254923_629056010454677_391246069_n.jpg

Idag har himlen fått en ny stjärna, nu är du fri från klåda och smärta.
Vi kämpade med allergin från helvetet, hopplöshet och förtvivlan,
när sen dessutom din gamla skada på tassen började visa att den gör ont...
Min kompis, vi ställer upp för varandra, du har ställt upp för mig,
och nu ger jag dig min sista och största tjänst jag kan ge, att du får bli fri från klåda och smärta.
Du fick bara 3 år, men det var 3 bra och roliga år!
Vila i frid kompis! Du kommer att finnas i mitt hjärta! Jag saknar Dig min vän!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fortsätt gå jag är alldeles bakom dig.

Vänd dig inte om, du kommer inte att se mig där.

Jag är med dig, fast du inte ser mig.

Jag finns i dina tankar om dagen och i dina drömmar om natten.

Jag har det bra nu.

Så fortsätt att gå, för jag är alldeles bakom dig ändå.

Sv: Himlen har fått en ny stjärna idag

Beklagar :(. Det är aldrig roligt när våra vänner måste lämna oss, särskilt inte när de är unga och det är pga sjukdomar :(.

Jag beklagar! :( Minns att du var så glad för den "lille" valpen, det känns som det var igår. Det är så himla orättvist när de inte får bli äldre...

Beklagar sorgen! Vet hur det känns, jag fick avliva min 6 månaders valp idag och det är inget lätt beslut men man får tänka på sin väns bästa och försöka minnas de bra stunderna.

6 månader bara? Vad hände? Beklagar verkligen sorgen. Hemskt att ett liv ska släckas innan det ens börjat :(

Tack så mycket! Hon har alltid haft ett annorlunda beteende, varit onormalt aggressiv till och från både mot oss och de andra hundarna för att sen nästa stund vara hur kelig som helst. Osäker och sett dåligt då hon inte har kunnat fokusera blicken så vi fick tid för undersökning idag då de ville vänta tills hon var 6 månader gammal och det visade sig att hon var utvecklingsstörd. Det har säkert en korrekt benämning men vad vet jag inte tyvärr just nu och det humanaste var att låta henne somna in tyckte veterinären.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 150
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 261
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 864
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 227
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka