Highlight och Camaro M?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare sundance
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 945
S

sundance

Ni som varit i avelssvängen länge: vad säger "rykten" om de två ovanstående hingstarna. T.ex. hur de själva är i temperamentet, och hur deras avkommor "blir". Någon av dem som har utmärkande hög/låg dräktighet? Vad kostar det att betäcka med dem?

Tack för hjälpen! Börjar försöka lära mig lite... :bow:

Sv: Highlight och Camaro M?

hej Måste säga att trevligare hingstar får man leta efter har själv en avkomma efter highligt som nu bli 7 år mycket fin och bra steg men hoppar även jättebra.Han ger så lugna och fina avkommor . Camaro är med helt fantastisk hoppar som en gud och rör sig jättebra.Ser båda dessa hingstar varje dag då vi har våran häst uppstallad där de finns och min dotter rider även highlight så jag kan rekomdera båda hingstarna utan vidare.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 428
Senast: Johanna1988
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 746
M
Avel Ok, nu blir det en kluring. Ska försöka reda ut så gott jag kan men det blir nog lite långt Har ett sto f-2005. Hon har varit utlånad... 2
Svar
34
· Visningar
5 408
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka