Hemma igen!! *USA*

Pubriacones

Trådstartare
Halli hallå :)
Nu är jag hemma igen från min praktik i USA!
Helt klart det bästa jag gjort i mitt liv:love:

Visum är på G - jag ska tillbaka:D

Lite klickbara bilder.. (Har 21 GB bilder från USA :angel:)

Fler bilder kommer!

Sv: Hemma igen!! *USA*

Välkommen hem!! :laugh:

Vilka fina bilder!!!! :love:
*sätter mig tllrätta och väntar på flera bilder.....popcorn? JA!!* :bump:

Men vilka fina bilder!!! Hästen som plaskar i leran var ju bara så läcker. Har du fotat själv så är du verkligen jätteduktig:bow:

välkommen hem! :D
härligt att du trivdes, och att du ska tillbaka!
underbara bilder :love: vad har du för objektiv till dem? och om jag inte missminner mig har du en Nikon..? vilken vet jag dock inte :p

välkommen hem! :D
härligt att du trivdes, och att du ska tillbaka!
underbara bilder :love: vad har du för objektiv till dem? och om jag inte missminner mig har du en Nikon..? vilken vet jag dock inte :p

Tack!! :bow:
Jag har en Nikon D300, 70-200 2,8 VR & 28-70 2,8:d

Men vilka fina bilder!!! Hästen som plaskar i leran var ju bara så läcker. Har du fotat själv så är du verkligen jätteduktig:bow:

Tack så mycket! :D:D
Ja han är kanonfin! Symphonic Hanover heter han, efter Cantab Hall!
Japp jag har tatt bilden! :):bow:

Oj,vad fina bilder :)
Kul att vara skötare till "lerhästen".
Hade h*n varit min så hade jag nästan övervägt att lasta hela hästen inkl. utrustning i transporten och raka vägen till TVÄTTERIET :bow:.
I´ll be back and hämtar hästen om några dagar... Thank you :grin:

är det bra? :d nikons egna?

hur tyckte du att det var där nere då?

OM det är bra :angel: Jag kan inte leva utan det :p

Jag älskade att vara i USA.. usch vill inte vara hemma nu egentligen..
Men jag fick ju jobb så jag åker tillbaka! Fick mina papper ang. visum idag så nu tänkte jag rassla till lite här å få visum+körkort, sen drar jag igen..

jag måste ha det! verkar ju som ett superobjektiv i alla fall.. grr :d

åh, gud vad kul! vart i USA var du?
nu börjar det klia ännu mer i mina fingrar.. jag vill också dit!..

Fina bilder! Det verkar som att du var hos Jonas...:)
Bilderna tagna på Showplace?

2 första veckorna var jag på Sunshine Meadows i Florida.. (Me LOVE :love:)
och dom andra två veckorna var jag i New Jersey. Också helt okej men kallt som satan första dagarna..

Åhhh nu får jag ett sammanbrott här :cry: jag vill tillbaka NUUUUUU

2 första veckorna var jag på Sunshine Meadows i Florida.. (Me LOVE :love:)
och dom andra två veckorna var jag i New Jersey. Också helt okej men kallt som satan första dagarna..

Åhhh nu får jag ett sammanbrott här :cry: jag vill tillbaka NUUUUUU

men åh! det är ju dit jag funderat på att åka! så du var hos Jonas där! en kompis, Ellinor, har nyss kommit hem därifrån. hon var hos Tommy B. och en annan kompis åkte just dit, men hon trivs inte alls så hon är nog hemma snart.. :p

det verkar skitbra där verkligen! jag vill också dit, NUUUUUU :love:

hur såg dina arbetsdagar ut? :)

Amazing Annie e. Andover Hall (en av mina passhästar)

ASixPakFromPerfect e. Windsong's Legacy

Diamond Stud e. Credit Winner

Eyeditarod e. Windsong's Legacy

Mera bilder, mera bilder !!! :bump::bump:

*Nån som vill ha lite läsk till popcornen?*

Passade du six Pack?
Traffade henne ett par ganger som aring innan auktionen och sedan igen pa turn outen (goodhaven) nar vi ryckte skorna pa en av vara hingstar darute.
Hingsten vart knapp och betacker numera sitt vindskydd hoppas sexan tog semestern battre...

Hur lange var du dar? Nar drog forsta lasset upp (har for mig att Jonas fortfarande hade hastar dar i mitten av april iaf, inte sant?

Passade du six Pack?
Traffade henne ett par ganger som aring innan auktionen och sedan igen pa turn outen (goodhaven) nar vi ryckte skorna pa en av vara hingstar darute.
Hingsten vart knapp och betacker numera sitt vindskydd hoppas sexan tog semestern battre...

Hur lange var du dar? Nar drog forsta lasset upp (har for mig att Jonas fortfarande hade hastar dar i mitten av april iaf, inte sant?

Näe det var inte jag som passade henne, men hjälpte till med henne ett par gånger. Himla okomplicerad och snäll häst :)

Jag var där från 16 april - 14 maj.
Allra första lasset med hästar åkte den 20 april (bara 4 hästar), andra lasset åkte 29-30 april, och de sista 10 hästarna kom upp 9 maj. :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 164
Senast: Lingon
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 251
Senast: Sesca
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 972
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 574
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar