Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2
av och pasitt ar min gren.. nu maste jag dock saga, jag kan fortfarande svanga benen upp och bakat och gora en klackspark BAKOM mig och sen hoppa av.. det ar mer PA som ar problemet.. men tack och lov for liten bulle dar jag kan kliva upp pa pallen och sen svanga ben direkt in i sadeln.. NEJ, jag vill inte prova ngn 175cm hast for detta.. stigbygeln med tillhorande lader skulle aldrig halla for min feta anda....
TID och PLATS for detta evanemang kan ju bli avslutningskvallen pa Skagern Runt, 4 june kanske?? Hur manga ar intresserade?? jag maste borja tanka pa bokningar snart, det verkar som en oerhort popular sak.. Och sista stallet vi skulle komma till har faktiskt ett ridhus, och banor pa utsidan.. Det vore ju kul om fler an 3 kunde komma..
Har vid torpet hander inget. -8C i morse, vattnet fruset i hinkar och nu skall jag bara ut varmvatten till baljor i hagen... de pratar ocksa sno i afton, hjalp jag har sommardack pa bilen annu... Men ved har jag, for en dag eller tva till. Sa det ar bara att ge sig ut dar och saga ivag... Pallarna verkar tycka om det har kalla dock, hungriga var de och snart skall de fa komma ut.. ja jag vet jag ar sen som vanligt.. ha en bra dag alla...