Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?
nyheter nyheter!!!!
nej jag har inte varit pa hasten annu, MEN jag har fatt en dorr mellan stallet och foderkammaren. och DET ar ett under.. har bara bott har ett ar haha.. Inte det vackraste men det ar en dorr och jag kan nu flytta tunnorna fran stalldelen till foderkammaren och ingen blir frestad att forsoka na dessa.. Nasta ar sadelkammaren. Svart tjarpapper for isoleringbarrier och sen det fluffiga och sen skivor.. Malarfarg ar great, Och lite lister och sant och det ser ut som en million kronor...Mitt vardags rum kommer att bli tomt utan allt horseystuff.
Pa hastfronten inget nytt.. Harklipp idag, men har gett upp att fa dem att sluta med spa treatment.. Regn forstas igen och lite solsken, det ar nastan sa jag onskar for frost sa man kan rida av sorts... Jag blir sa avundsjuk pa alla med sand/grus paddockar, men vantar troget pa V75 eller liknande att hitta sin vag till skogen. Da jadra anama, blir det roundcorrall med TAK...
Morgon dagen for med sig ngt det vet jag och hoppas det ar att jag kommer upp pa pallen med pallen.... Har ju hittat min hjalm sa nu finns det ingen orsak till att INTE.....ha en bra weekend..