Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni har ju rätt. Inte säkert att hon är siad god. Jag trodde bara att Lilltess skulle ha uttryckt lite misstankar om det vore så. Men jag kanske tolkar det "fel"...
Men om hon inte har siat LenaH så kan hon inte heller veta åt vilket håll hon är och kan inte heller uttrycka några misstankar.

LenaH var en gemensam nämnare på dom som följt strömmen på både mig och Lobelia och var den som kommenterade när ja skrev det. För mig är det = hon försöker försvara sig. Det var därför jag citerade henne, för jag tyckte det var lite intressant :)

Ska försöka bidra med nåt... Eller åtminstone mina tankar.
DL 1
18:17 Lobelia röstar på Lilltess
19:49 Blacksmithfarm röstar på Habina
20:02 cirkus röstar på FiaM
20:24 fio röstar på Klara
20:47 niyama röstar på fio
20:50 Klara röstar på cirkus
20:53 Mirtai röstar på Habina
20.55 Artline röstar på niyama
21.04 Lilltess röstar på Niyama
21.06 Mirtai ändrar röst till Klara
21.08 Koppen röstar på Cirkus

Lilltess: 1
Habina: 1
FiaM: 1
Klara: 2
Fio: 1
cirkus: 2
Niyama :2
Ser nu att jag citerat fel röstlista. Skit i denna. Orkar inte radera från mobilen :p

Tror jag råkade dubbelcitera något men vågar inte ändra.från mobilen..

Tycker att det är lite intressant att just du svarar på detta eftersom att du var en av dom som röstade på mig, och jag lyfte ju att det kunde finnas ett samband. Jag tycker inte där finns något i mitt inlägg som säger att jag siat fio utan snarare att det är någon i strömmen som jag är misstänkt mot :)

@CaisaLundblad @Paddington ni måste säga till direkt om jag råkar säga för mycket. Det är skitsvårt att diskutera när alla vet vad man är och jag vill inte säga för mycket. :)
Är det detta ni andra tolkar som att Lilltess siat LenaH?

Detta gör att jag känner mig säker på att fio i alla fall inte är siad av Lilltess, snarare tror jag nog att just LenaH kan vara det.
Och är det så så gissar jag att hon är god.
Vad i detta gör att du tycker att hon borde vara god?
Vem menar ni här? LenaH god eller fio??
Jag försöker hänga med men det går sådär

Att jag skrev så till LL hade inget med det i lägger att göra. Men vilket inlägg jag än skriver måste jag tänka till en extra gång eftersom ni vet min roll.

LenaH var en gemensam nämnare på dom som följt strömmen på både mig och Lobelia och var den som kommenterade när ja skrev det. För mig är det = hon försöker försvara sig. Det var därför jag citerade henne, för jag tyckte det var lite intressant :)
Ska försöka bidra med nåt... Eller åtminstone mina tankar.

Ser nu att jag citerat fel röstlista. Skit i denna. Orkar inte radera från mobilen :p

Är det detta ni andra tolkar som att Lilltess siat LenaH?

Vem menar ni här? LenaH god eller fio??
Jag försöker hänga med men det går sådär
Ja, det är det inlägget jag tolkar.
Ja, jag tror att LenaH ev är god, men efter Lilltess "protester" så är det kanske inte så...
fio tror jag är god, iom att jag inte tror att en ond hade hittat på en sådan teori mot Lobelia .

Kollar in lite snabbt.
Här händer det grejer!

För det första,
Tycker du det spelar roll att @Niyama nämnt det i anmälningstråden?
Jag menade bara att eftersom det nämnts flitigt och inte bara i lekar utan även i anmälningstråden så borde det varit svårt att missa :)

För det andra, @Blacksmithfarm så lade jag andra röst på Lilltess inte första.... Är du en sån som inte behöver hålla koll för att du har facit måntro? O_o

Jag tolkar inte heller på samma sätt som du gällande ifall Lilltess siat LenaH. Tror hon hade varit tydligare än så.

För övrigt borde väl fio inte ge sig ut på ett sånt självmordsuppdrag som det vore om hon är ond och Lobelia God? Hon kan ha sett fel såklart men hon verkar väldigt säker...
Just nu lutar det åt att jag röstar på lobelia även jag. Men jag tycker BSF beter sig rätt udda hon också...

Okej
Att jag skrev så till LL hade inget med det i lägger att göra. Men vilket inlägg jag än skriver måste jag tänka till en extra gång eftersom ni vet min roll.
Ja, så är det väl.

Kollar in lite snabbt.
Här händer det grejer!

För det första,

Jag menade bara att eftersom det nämnts flitigt och inte bara i lekar utan även i anmälningstråden så borde det varit svårt att missa :)

För det andra, @Blacksmithfarm så lade jag andra röst på Lilltess inte första.... Är du en sån som inte behöver hålla koll för att du har facit måntro? O_o

Jag tolkar inte heller på samma sätt som du gällande ifall Lilltess siat LenaH. Tror hon hade varit tydligare än så.

För övrigt borde väl fio inte ge sig ut på ett sånt självmordsuppdrag som det vore om hon är ond och Lobelia God? Hon kan ha sett fel såklart men hon verkar väldigt säker...
Just nu lutar det åt att jag röstar på lobelia även jag. Men jag tycker BSF beter sig rätt udda hon också...
Ehm, ja andraröst var det ja. Missade Lobelias. Men i alla fall.
Lobelias var första rösten i leken, din kom när artline hade fått ett gäng röster. Det tycker jag skaver.

Tja, jag är kanske lite udda. (eller övertrött...)

Men om hon inte har siat LenaH så kan hon inte heller veta åt vilket håll hon är och kan inte heller uttrycka några misstankar.
Sedan är det väldigt lätt att lita blint på lilltess. Men faktum är väl att hon inte hunnit sia alla 20 deltagare. Det kommer iaf jag ha i beaktning.
Jag hoppas att kunna tolka hennes kommande teorier som mycket säkra och mest funderingar.
ALLT är inte siat så vida hon inte är inrutad på en enda person :)

Sedan är det väldigt lätt att lita blint på lilltess. Men faktum är väl att hon inte hunnit sia alla 20 deltagare. Det kommer iaf jag ha i beaktning.
Jag hoppas att kunna tolka hennes kommande teorier som mycket säkra och mest funderingar.
ALLT är inte siat så vida hon inte är inrutad på en enda person :)

Dessutom lär väl tjuven stjäla av Lilltess idag om vi inte lyckas lyncha tjuven idag.

Jag funderade också på det först. Men kan det vara så enkelt att ulvarna inte märkte av någon reaktion i tråden och därför trodde att ingen sett?

Jo kanske. Kollade på "äntligen tillbaks" inlägget nu och det ser ju aningen märkligt ut, så att något annat stått där från början är väl inte så långsökt. Om hon bara råkat posta för tidigt borde väl det stått i andra inlägget?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka