Lite märkligt att detta är inlägget före uppdateringen där Klara käkas?
Signal från lyan att de tror cirkus är ond utanför? Kasta misstankar?
Men det är väl kanske troligare att det är en slump...
Va? Errols paket är väl inte framme än? Det kom väl dagDL efter att det skickades, dvs ikväll?
Ah, du tänker att mitt inlägg där jag funderar på Klara som och sen att Klara käkas är en signal att lyan tror att jag är utanför lyan - först fattade jag ingenting - men nu tror jag att jag fattar dina tankegångar, rätta mig om jag har fel. I så fall hade inte lyan mycket tid på sig att signalera.
Du har rätt om Errols paket - det borde inte vara framme ännu. Jag tänkte lite för snabbt där.
Stämmer.
Och du har rätt. Det var bara det att jag reagerade på det, så jag ville skriva det.
Tacksamt med en Blooper från Lobelia även om det är synd att du inte hann citera den. Synd att det inte längre syns i inlägget att det har redigertas, det har jag ett starkt minne av att det har gjort tidigare.
Det verkar ju onekligen som om Lobelia kommer att ryka vid dagens DL. Om Lobelia är god så kommer fio vara ett självklart val imorgon.
Jag kommer att ha tid att gå igenom leken igen senare idag, men just nu rinner tiden för lek vid datorn ut och jobbet kallar igen. Min röst hamnar som det känns nu på Lobelia den också, men det kan ju hända mycket under timmarna som är kvar till DL.
Det beror på hur snabbt man redigerar. Efter en viss tid så syns det, men gör man det direkt så syns det inte. Tror jag.
Oj, det var en intressant vändning... Jag håller med om att fio kommer bli ytterst misstänkt om lobelia visar sig vara god. Jag kommer förmodligen också rösta på lobelia, men vill först höra hur hon förklarar sig själv. Om det går att förklara.
I övrigt är jag väldigt osäker på nästan alla, känns som jag måste läsa igenom dl1 med alla ändringar hit och dit. Misstanken mot Mirtai kvarstår, men den kan förstås ändras under dagen ifall hon verkar resonera vettigt.
Fast med lobelias blooper är frågan hur mycket leken går framåt idag...
Nu, stallet! Parkerar mig framför datorn lite senare idag, för genomläsning och mer funderingar.
Jag har tänkt teoria mer idag. Men jag ser i det här läget inte att jag kommer rösta på någon annan - och eftersom jag jobbar nätter nu och egentligen borde sova så tyckte jag det var lika bra att rösta direkt, så att det var gjort.
Men som sagt. Jag lyckas inte sova just nu, så jag kommer sätta mig och läsa igenom leken. (om inte annat kanske jag blir trött av allt tänkande