Har ni något sånt där som alla andra har gjort men inte ni?

Svartkatt

Trådstartare
Som rubriken lyder - har ni någon grej som är en sån där "alla andra har gjort det" men inte ni? Nu tänker jag inte stora grejer som att typ skaffa barn utan egentligen kanske mer smågrejer. Men ni får givetvis ta med de stora också om ni vill.

Jag kan börja. Det jag aldrig har gjort som det känns som att "alla andra" har är följande:

  • Jag har aldrig tittat på eller läst Harry Potter.
  • Jag har aldrig sett Star Wars.
  • Jag har aldrig varit på systemet.
 
Jag har aldrig varit på massage. På majoriteten av de kontor jag har jobbat har det kommit massör på besök regelbundet som personalen kan gå till. "Alla" tycker det är så bra men jag är helt ointresserad av att låta en främmande människa klämma på mig när jag är avklädd. Vet inte hur många som försökt övertala mig om hur fantastiskt det är med massage.
 
Jag har aldrig varit på massage. På majoriteten av de kontor jag har jobbat har det kommit massör på besök regelbundet som personalen kan gå till. "Alla" tycker det är så bra men jag är helt ointresserad av att låta en främmande människa klämma på mig när jag är avklädd. Vet inte hur många som försökt övertala mig om hur fantastiskt det är med massage.
Samma här! Jag kan typ inte tänka mig när värre?
 
  • Jag har aldrig tittat på eller läst Harry Potter.
  • Jag har aldrig sett Star Wars.

Jag har inte sett GoT.

Jag har fortfarande inte druckit någon Red Bull och allt vad de heter.
Fanns en likadan tråd tidigare och skrev samma där :D

Har aldrig varit på Ullared

Jag har aldrig rökt (eller ens hållt i) en cigarett.
Håller med i allt
 
*Jag har aldrig rökt
*Har aldrig snusat
*Har aldrig druckit redbull eller annan energidryck
*Har aldrig flugit flygplan
*Har aldrig ramlat av från en stor häst (!) trots alla år jag ridit, och även stora hästar
*Har inte tittat på eller läst Harry Potter
 
Som rubriken lyder - har ni någon grej som är en sån där "alla andra har gjort det" men inte ni? Nu tänker jag inte stora grejer som att typ skaffa barn utan egentligen kanske mer smågrejer. Men ni får givetvis ta med de stora också om ni vill.

Jag kan börja. Det jag aldrig har gjort som det känns som att "alla andra" har är följande:

  • Jag har aldrig tittat på eller läst Harry Potter.
  • Jag har aldrig sett Star Wars.
  • Jag har aldrig varit på systemet.
Jag har aldrig rökt eller snusat eller knarkat.
 
Jag kollade ett halvt avsnitt sen var det nånting hjärtskärande med några hundvalpar som fick mig helt anti och jag vägrade därför kolla vidare 😅

Förstår dig! Den har inte fångat mitt intresse alls pga. alldeles för brutalt för min smak.

Däremot såg jag det allra sista avsnittet eftersom jag satt bredvid och sysslade med något när maken kollade. Jag rynkade på ögonbrynen och han försäkrade mig om att serien absolut inte har varit såhär kass fram tills sista säsongen och kanske framför allt sista avsnittet :D Det var verkligen helkasst. Men jag tror honom, det var nog en briljant serie i sin helhet. Men det är ändå kul ibland att slänga ur sig att "nej men jag såg ändå sista avsnittet så jag vet att det var en kass serie" till de mer inbitna fansen och invänta reaktion.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 931
Senast: mars
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 442
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
9 998
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 748
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp