Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt COOP har börjat med julmust och hade häromdan specialpris på semlor.
Hur långt har ni kommit i hetsen?
Jag ska tamef. ta dig på orden och sätta upp utebelysningen i granen imorgon tror jag. Grannarna kommer få frispel.Jag hoppas dock att folk snart börjar julpynta! Framförallt de som bor i villor. Det är så otroligt mörkt ute på kvällarna nu att det vore fint med lite extra belysning.
Haha, underbart! Jag hoppas på bildbevisJag ska tamef. ta dig på orden och sätta upp utebelysningen i granen imorgon tror jag. Grannarna kommer få frispel.
Är ju nästan nu det behövs massa utebelysning innan snön kommer och lyser uppJag ska tamef. ta dig på orden och sätta upp utebelysningen i granen imorgon tror jag. Grannarna kommer få frispel.
Får det lov att vara lite höstmust?Nog för att jag gillar must men någon jäkla gräns för det hela får det ändå vara!
Naturligtvis, jag är bara osäker på om jag har nån utomhusbelysning.Haha, underbart! Jag hoppas på bildbevis
Precis är ju sommar änMen herregud det är ju precis september! Hösten har knappt börjat , Julen börjar i november men tar vid helt först i december!
Mitt COOP har börjat med julmust och hade häromdan specialpris på semlor.
Hur långt har ni kommit i hetsen?
Dessutom blev väl semlor "hett" i advent efter Ture Sventon?I know, tänkte lägga till en liten grej om det. Här börjar de sälja semlor direkt efter jul vanligtvis. Ut med lussekatterna och in med semlorna. Var därför jag tog med semlor. Fast i år börjar visst semlorna i september.
Tyvärr, Julmusten stod i all sin prakt på kortsidan på läskhyllan. Gick inte att missa.Jag hoppas du skämtar!
Fast semlor är ju mer tidsförvirrade tillbehör till fastan/inför påsk.
Jag diskuterade med en kompis igårkväll om det var ok att baka pepparkakor redan nu. Hon tyckte NEJ, jag tycker JA, såvida det är sådana franska skurna, och inte formade som grisar/granar/gummor. Är sjukt sugen på skurna pepparkakor med mandel