purity_666
Trådstartare
Mitt COOP har börjat med julmust och hade häromdan specialpris på semlor.
Hur långt har ni kommit i hetsen?
Hur långt har ni kommit i hetsen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I know, tänkte lägga till en liten grej om det. Här börjar de sälja semlor direkt efter jul vanligtvis. Ut med lussekatterna och in med semlorna. Var därför jag tog med semlor. Fast i år börjar visst semlorna i september.Vad har semlor med jul att göra?
Semlor äter man väl i typ februari?
Ja, jag undrar vem som tänkte "Hmmm... 1a september, ja då är det dags för julmust"Nog för att jag gillar must men någon jäkla gräns för det hela får det ändå vara!
JULMUST! Skit i julen, bara jag får min julmust Måste inventera närmaste COOP känner jag.
Möjligen i övrigt gillar jag inte när det ska julskyltas i september, men just julmusten är jag (som synes) svag förÄr det dags för AM (anonyma mustknarkare)?
Kan medge att jag kanske skulle platsa där
Möjligen i övrigt gillar jag inte när det ska julskyltas i september, men just julmusten är jag (som synes) svag för
Ja, jag undrar vem som tänkte "Hmmm... 1a september, ja då är det dags för julmust"
Jag är sån som tycker man bara får äta pepparkakor och dricka julmust i december typ.
Lussekatter tycker jag det borde finnas nu De försvinner ju verkligen direkt efter julhelgenLite för tidigt tycker jag
Men sen kom jag på att det vore väldigt gott med en lussekatt
Nog för att jag gillar must men någon jäkla gräns för det hela får det ändå vara!
Bäst är längderna med saffransbrödLussekatter tycker jag det borde finnas nu De försvinner ju verkligen direkt efter julhelgen