S
samband67
Tur att vi är olikaJa... Låter otroligt omoget. Jag hade tackat för mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur att vi är olikaJa... Låter otroligt omoget. Jag hade tackat för mig.
Tur att vi är olika
Som sagt, du får tycka vad du vill. Vi är alla olikaJag tycker inte att det är tur. Jag tycker det är sorgligt att du accepterar denna låga nivå.
Sa han att "han inte skulle gråta blod" om han blev lämnad? För det innebär ju att han säger att han inte skulle bry sig så mkt och inte bli så ledsen etc.Han har mkt känslor för mig... han bekräftar mig hela tiden. Han har även dåligt samvete för att han har oss båda.
Skulle ngn av oss kvinnor lämna honom så skulle han inte gråta blod har han sagt.
Jag tror att han har mer känslor än vad han vill erkänna för mig. Det är väldigt lätt att säga. "Han har nog inte dom rätta känslorna för dig"
Ingen här inne känner varken mig eller honom. Ni utgår endast från vad ni själva skulle ha gjort eller av egna erfarenheter
Jag hade inte velat vara med en sån. En som inte kan vara älrlig i sina känslouttryck, som inte är angelägen om att vara med mig och som har svårt att tala om att jag är viktig. Tack men nejtack.Det är ngt han bara säger för att jag ska tro att han inte bryr sig. Han är väldigt känslig. Jag sa till honom häromdagen att jag är glad att han finns i mitt liv och att jag har träffat honom.
Han blev berörd och det kom tårar
I princip varenda vuxen människa har blivit sårad. En man som har det som ursäkt för sitt dåliga beteende är BIG no no!!Han har sagt att han har blivit sårad förut och bestämt efter det att han inte vill tr bara en kvinna. Han är medveten om att det inte är helt lätt.. har har dåligt samvete emellanåt och undrar vad han håller på med
Stackars stackars denne man såååå synd om honom.Han är medveten om att det inte är helt lätt.. har har dåligt samvete emellanåt och undrar vad han håller på med
Trist när vissa personer här inne tror att det dom säger är rätt. Om ni hade läst inlägget hade ni 8nte svarat som ni gör (vissa av er)Om du hade känt att det var okej hade du inte startat tråden.
@samband67 - jag tänker att det kommer sluta med tårar för dig. Släpp honom och hitta någon annan som vill det du vill.
Tack, ngn vettig människa som har förstått mitt inläggMan kan leva som monogam fast den andra partnen inte gör det. Har vänner som lever så. Funkar bra för dom
Ditt eget inlägg är det enda vettiga? IntressantTack, ngn vettig människa som har förstått mitt inlägg
Såhär är det att skriva på ett forum, man får inte alltid bara de svar man önskar sig få. Frågar man dessutom relationsfrågor så måste man räkna med att man kan få svar som skaver.Trist när vissa personer här inne tror att det dom säger är rätt. Om ni hade läst inlägget hade ni 8nte svarat som ni gör (vissa av er)
Herregud säger jag bara... Ingen ide att vara inne på detta forum.
Men det var ju du själv som skrev det….?Tack, ngn vettig människa som har förstått mitt inlägg
Men jag tycker inte att du har fått särskilt konstiga svar, tvärt om, många olika infallsvinklar och det var väl det du ville ha?Trist när vissa personer här inne tror att det dom säger är rätt. Om ni hade läst inlägget hade ni 8nte svarat som ni gör (vissa av er)
Herregud säger jag bara... Ingen ide att vara inne på detta forum.
Tack, ngn vettig människa som har förstått mitt inlägg
Jag är inne på lite liknande spår som andra att det här är en ganska dålig anledning att ha flera, pga något slags obearbetat uppbrott efter vilket han bestämt sig för att skaffa x antal backups så han slipper vara själv eller slipper känna sig lika sårad om något tar slut. Framstår inte som helt stabilt. Det passar förstås in med att han inte ville berätta först av rädsla för att bli lämnad, samt med att han har låg självkänsla. Kanske terapi för att hantera de känslorna så hade han eventuellt kunnat ha mer hälsosamma relationer med alla sina partners, bland annat med dig då men övriga med.Han har sagt att han har blivit sårad förut och bestämt efter det att han inte vill tr bara en kvinna. Han är medveten om att det inte är helt lätt.. har har dåligt samvete emellanåt och undrar vad han håller på med
Tack! Jag fattar inte heller. Blir galen på förkortningenJag funderar även på varför du hela tiden förkortar "träffar" till "tr"? Har funderat på det så länge nu att jag bara var tvungen att fråga, har aldrig sett den förkortningen förut!