Har känslor för oss båda

Han har mkt känslor för mig... han bekräftar mig hela tiden. Han har även dåligt samvete för att han har oss båda.
Skulle ngn av oss kvinnor lämna honom så skulle han inte gråta blod har han sagt.
Jag tror att han har mer känslor än vad han vill erkänna för mig. Det är väldigt lätt att säga. "Han har nog inte dom rätta känslorna för dig"
Ingen här inne känner varken mig eller honom. Ni utgår endast från vad ni själva skulle ha gjort eller av egna erfarenheter
Men varför i hela friden säger man så om någon man också säger sig tycka om? Det är något jag skulle kunna säga om Putin. "...om någon sköt Putin imorgon skulle jag inte gråta blod direkt."
 
Jag tycker att det låter som en förälskad kvinnas tappra försök att tolka allt den åtrådde gör till det bästa. Just TOLKA.

"han säger gräsliga saker men det betyder bara att..." "han är inte monogam så det är därför v inte är ett exklusivt par" "han har dåliga erfarenheter"

Det mesta känns som tolkningar.

Jag önskar TS allt gott men jag är skeptisk, av erfarenhet från så många kvinnor före dig TS.
 
@samband67: Jag får ju ge honom att han är skicklig på att manipulera... för jag tvivlar inte en sekund på att den andra kvinnan får höra exakt det du får höra.

Personligen orkar jag inte med den här nivån av drama i mitt liv så det hade varit morsning och goodbye. Jag har inga åsikter om en väljer att leva i ett icke-traditionellt ej monogamt förhållande, det är upp till var och en. Men ska en göra det tror jag nog att alla inblandade bör vara införstådda med vad som gäller och faktiskt vilja leva så. Inte att någon part ska hoppas på att det ska bli något monogamt.

Hans kommentar om "att gråta blod" är dock totalt genomvidrig med en rejäl sociopatvarning. Han är inte intresserad av att ha ett förhållande med någon, han vill ha så många som möjligt lättillgängliga för att kunna knulla när han vill. Det här har ingenting med poly att göra, det är ren och skär manipulation för att det ska vara så bra som möjligt för honom.
 
@samband67: Jag får ju ge honom att han är skicklig på att manipulera... för jag tvivlar inte en sekund på att den andra kvinnan får höra exakt det du får höra.

Personligen orkar jag inte med den här nivån av drama i mitt liv så det hade varit morsning och goodbye. Jag har inga åsikter om en väljer att leva i ett icke-traditionellt ej monogamt förhållande, det är upp till var och en. Men ska en göra det tror jag nog att alla inblandade bör vara införstådda med vad som gäller och faktiskt vilja leva så. Inte att någon part ska hoppas på att det ska bli något monogamt.

Hans kommentar om "att gråta blod" är dock totalt genomvidrig med en rejäl sociopatvarning. Han är inte intresserad av att ha ett förhållande med någon, han vill ha så många som möjligt lättillgängliga för att kunna knulla när han vill. Det här har ingenting med poly att göra, det är ren och skär manipulation för att det ska vara så bra som möjligt för honom.

Precis så. Jag tror att jag under rätt förutsättningar och med rätt personer skulle kunna ha mer än en partner. Men det TS beskriver låter inte som en hälsosam relation. Det låter manipulativt.
 
@samband67: Jag får ju ge honom att han är skicklig på att manipulera... för jag tvivlar inte en sekund på att den andra kvinnan får höra exakt det du får höra.

Personligen orkar jag inte med den här nivån av drama i mitt liv så det hade varit morsning och goodbye. Jag har inga åsikter om en väljer att leva i ett icke-traditionellt ej monogamt förhållande, det är upp till var och en. Men ska en göra det tror jag nog att alla inblandade bör vara införstådda med vad som gäller och faktiskt vilja leva så. Inte att någon part ska hoppas på att det ska bli något monogamt.

Hans kommentar om "att gråta blod" är dock totalt genomvidrig med en rejäl sociopatvarning. Han är inte intresserad av att ha ett förhållande med någon, han vill ha så många som möjligt lättillgängliga för att kunna knulla när han vill. Det här har ingenting med poly att göra, det är ren och skär manipulation för att det ska vara så bra som möjligt för honom.
Han har sagt samma om den andra kvinnan skulle lämna så skulle han inte gråta blod för henne heller. Det är ett försvar fr hans sida. Sen får ni andra tycka och tro vad ni vill.
Han har ex aldrig varit hemma hos henne.Det tycker jag säger en del om deras relation. Jag har frågat varför? Han vet inte säger han. Jag tror att dom är mera kk
 
Han har sagt samma om den andra kvinnan skulle lämna så skulle han inte gråta blod för henne heller. Det är ett försvar fr hans sida. Sen får ni andra tycka och tro vad ni vill.
Han har ex aldrig varit hemma hos henne.Det tycker jag säger en del om deras relation. Jag har frågat varför? Han vet inte säger han. Jag tror att dom är mera kk
Har du hört hennes sida av hanns sanning eller bara hans?
 
Han har sagt samma om den andra kvinnan skulle lämna så skulle han inte gråta blod för henne heller. Det är ett försvar fr hans sida. Sen får ni andra tycka och tro vad ni vill.
Han har ex aldrig varit hemma hos henne.Det tycker jag säger en del om deras relation. Jag har frågat varför? Han vet inte säger han. Jag tror att dom är mera kk

_Han_ säger att han aldrig har varit hemma hos henne (vad nu det har med saken att göra). Hur blir det för dig om han bara säger det han tror att du vill höra?
 
Vad är det egentligen du vill ha av tråden?

Medhåll om att han vill ha dig mest av allt och att han kommer att göra slut med den andra imorgon?
Jag har upprepade ggr skrivit vad jag ville ha ut av tråden. Kommer 7nte att skriva det igen
 
Han har sagt samma om den andra kvinnan skulle lämna så skulle han inte gråta blod för henne heller. Det är ett försvar fr hans sida. Sen får ni andra tycka och tro vad ni vill.
Han har ex aldrig varit hemma hos henne.Det tycker jag säger en del om deras relation. Jag har frågat varför? Han vet inte säger han. Jag tror att dom är mera kk

Eller så är det så han känner. Att ni båda två är utbytbara.
 
Hur kan du trivas med någon som säger rakt ut att du är utbytbar?
Det är inte helt lätt kan jag säga. Men nu har jag fått känslor och trivs oerhört bra med honom. Det är mkt som fungerar mellan oss. Vi är inga ungdomar längre..
Vet att jag kan få ngn annan men är inte där (ännu)
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 781
Senast: gullviva
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 472
Senast: Sassy
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 431
Senast: tott
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 495
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp