Har du det? *Spinoff från ÄU*

Sv: Har du det? *Spinoff från ÄU*

japp, har ett liggandes ute från i sommras x) vinrött med vit passpoal och marinblå kant x)

reflex ridspö?:idea:

Japp, en öronhuva och ett par ländtäcken jag köpte till ponnyn för många år sedan men som aldrig kom till användning och nu ligger de mer som dammskydd till sadlarna.

du glömde fråga :angel:

svarar på Praefatio istället..

Ja, några schabrak, luva, täcke, bett, tyglar, benskydd osv..

en okrossbar grep?

Japp, en hopp och en dressyr iaf. En allroundsadel vet jag inte riktigt vad jag skulle ha till faktiskt...

Har du marinblå ridbyxor?

Jag glömmer alltid fråga :o dumma mig...

Nix

Har du något du inte hittar som du gärna skulle vilja hitta?

Japp 2 stycken men ingen används, de är reserv/extrahjälmar numera om någon kompis eller barn kommer och vill rida med mig :)

Har du en svart sadel?

Japp, är livrädd att fastna med fötterna vid avtrillning :eek:

Har du ngn utrustning i någon häftig färg? I sånt fall vad och vilken färg?

Hade ett fleecetäcke som var knallblått, men det åkte med när jag sålde min förra häst. Just nu tror jag inte det faktiskt. Har en gammal fölgrimma som är ilsket gul, men det är nog det enda.

Samma

Jag har 1 illoranget schabrak. Har väl lite isblåa saker också..

3 (eller fler) par stigbyglar?

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 714
Senast: Palermo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 715
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 408

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka