Har du det? *Spinoff från ÄU*

Sv: Har du det? *Spinoff från ÄU*

tror de x)

ett hopp, ett dressyr och ett alroundspö?

Inget hoppspö, något enstaka allroundspö, och en hel del dressyrspön.

Har du dubbla tyglar när du rider med pelham (eller annat bett med liknande utformning)?

Nja. Jag hade ett jääättefint nosludd med hästens namn, köpt för dyra pengar... Men när jag tvättade det i 30 grader så löstes tråden upp (?) så nu är det ett skabbigt nosludd utan broderier. Jättefult. Men jag gillar det där med namn på utrustning. Nu, ett år efter att jag köpte hästen, så vet jag ju till 100% att jag vill behålla honom på livstid så jag tror att jag ska investera i mer personlig utrustning. Är jättesugen på en lädergrimma med en graverad namnbricka... och ett ländtäcke.

Jag säger faktiskt samma, vill gärna höra fler idéer.

Japp, två par som är helt gummerade och ett bar vävribb med gummi, älskar dem!

En grimma du bara använder på tävling?

Njä, inte tävling, men en som bara används vid "finare" tillfällen.

Någonting från Börjes?

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 721
Senast: Palermo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 715
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

Omröstningar