Har du det? *Spinoff från ÄU*

Sv: Har du det? *Spinoff från ÄU*

Ja.
Om den inte är slut... Har så många olika på gång samtidigt så jag minns inte. :D

Effax läderbalsam? (Bruna burken)

Japp

Har du en sadel i annan färg än svart eller nån form av brunt?

Nej, bara bruna.

Något du köpt nytt som nu är äldre än 10 år och fortfarande används (vad isf)?

Njae...

Jag har ett fint Knights-huvudlag som är nästan 10 år och som använts och används ganska flitigt.

Har även ett par strykkappor som borde närma sig den åldern. :)

Har du något vinrött?

Ja. Alla täcken får en matchande grimma.

Det blir ett jäkla bytande av grimmor på boxen nu på våren, då det kan vara regntäcke (rött) ena dagen och vintertäcke (blått) nästa. Tur att jag sköter utsläpp själv, så att det blir rätt... :o:p

Har du matchande pannband till skydden/schabraken?

Hmm, om jag tar på hästarna de svarta gummibootsen matchar det pannbandet som är i svart läder. Aldrig tänkt på det innan :p

Samma

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 740
Senast: Palermo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 980
Senast: Anonymisten
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 789
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 461
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama