Har du det? *Spinoff från ÄU*

Sv: Har du det? *Spinoff från ÄU*

1/2 ja :p har hälften elastisk hälften fleece, använder dock inte dem.

körsele?

Japp!

Något hemtillverkat du använder? (Hemsytt schabrak, hemmabyggt tävlingsskåp etc)

ja ^_^ har träns, barbacka padd, skritt täcke och benlindor. så jag kan rida runt i full utrustning som jag gjort själv :D bortsett från tyglar då jag var för lat för att sy det :rofl:

samma

ja ^_^ har träns, barbacka padd, skritt täcke och benlindor. så jag kan rida runt i full utrustning som jag gjort själv :D bortsett från tyglar då jag var för lat för att sy det :rofl:

samma

Tänkte faktiskt på det när jag skrev frågan, men kom fram till att det nog bara är de flätade pannbanden som kan räknas som någorlunda hemgjorda. Men själva "stommen", pannbandet, är ju köpt... :o

Något blått?

Helrosa har jag schabrak (dock med pp), lindor och boots. Sen har jag en heeel del grått med rosa detaljer :love:

Tar Pinkys fråga eftersom ni skrev samtidigt, något blått?

ett vinter täcke, ett inne täcke, ett regn täcke, 2 shabrak, en blå/vit western padd och ett par bakbens skytt^_^

har du hjälm väskor?

Nej.

"IKEA-kasse" i annan färg än blå? (Kan såklart vara av annat märke än IKEA.)

Nej, det har jag inte! Föredrar att använda benlindor... :)

Någon Back on Track-produkt?

Nja, Back on track har vi har till oss människor men inte till häst:o. Där har vi snarlikt som sägs vara samma teknologi i en kombination med magneter men från ett företag som heter Nikken...

O på tal om Nikken, har du ett magnettäcke?

nej men vill ha ^_^, ett grönt ifor william till jeepen skulle sitt fint:D

fler än 2 tävlings täcken?

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 742
Senast: Palermo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 980
Senast: Anonymisten
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 791
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 501
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama