Hansbo-schabrak!

T

Tican

Var kan man köpa Hansboschabrak billigast på nätet?? Nån som vet? Vill ha ett vitt som man får välja kantbandsfärg på, ni vet.. Tacksam för svar!! :bow:

"sadeltillbehör" under rubriken till hästen (till vänster)
Sen klickar du på "hansbo shabrak"
550 kr för allround shabrak m en passpoal
695 kr för allround shabrak m dubbel passpoal

Sen om du ringer dit kan hon ta hem annat shabrak/annan färg

Om du går in under Prislistor > Träns & Tillbehör, och scrolla ner ganska långt. Tror ej det finns någon bild, men det är nedanför sammetschabraken ungefär.. :)

Min beskrivning på "vägledning" gäller henrikssons, så ni inte blandar ihop sidorna när ni ska leta upp shabraken :)

jag har precis köpt ett hansbo schabrak med dubbel passpoal, köpte det på granngården i uddevalla (vet inte om det är nån skillnad på priser i olika butiker) det kostade i alla fall "bara" :eek: 495kr :eek: billigt -för att vara hansbo alltså... du kan ju alltid kolla på din närmsta granngårds butik!

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 684
Senast: tara
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 601
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar