Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det är bra att påminna, ibland vet inte folk vad dom gör och det är inte fel att vilja bespara det dåliga samvetet som han kan få dagen efter. Iallafall om man bryr sig om personen, ett ONS med en okänd person kan jag dock tycka att då spelar det ingen större roll för mig.Om du "står för vad du gör", varför tyckte du att du måste påminna honom om att han är gift? Då lade du ju över ansvaret för era handlingar på honom och "står inte för vad du gör".
Tycker att han verkar vara en skitstövel.
Om du "står för vad du gör", varför tyckte du att du måste påminna honom om att han är gift? Då lade du ju över ansvaret för era handlingar på honom och "står inte för vad du gör".
För mig låter det inte så attraktivt att ha sex med en person som inte vet vad han gör.
Dock: man vet vad man gör. Att påstå något annat är att dalta...
Nu handlar den här tråden inte om sex...
Sak samma i mina ögon, speciellt inte när det inte var långt ifrån och med tanke på att du ångrar att du inte följde med honom hem.
Ja, jag tycker också att hans äktenskap är hans ansvar. Men du motsäger dig själv om du samtidigt "påminner" honom hela tiden.
Är det fel att vilja bespara någon ett dåligt samvete dagen efter? Det är inte helt ovanligt att folk är otrogna och tror att det ska kännas rätt. Sen om man daltar eller inte är ju en annan sak.Ja, jag tycker också att hans äktenskap är hans ansvar. Men du motsäger dig själv om du samtidigt "påminner" honom hela tiden.
Jag skulle väldigt gärna ha viljat åka med honom, men min moral satte stopp.
Jag ville med mina påminnelser kolla om han verkligen vet vad han håller på med...och det visste han.
Vad jag läst mig till, så finns det folk med sexmissbruk och som gör saker som dom egentligen faktiskt inte vill men kan inte låta bli, att dom är otrogna systematiskt utan att egentligen vilja det. Det är väl främst den kategorin som iallafall jag tänker på iallafall. Såklart alltid spriten spelar in på ett hörn också, finns nog många många anledningar till att folk gör saker dom egentligen inte vill.Vad menar du med det där, egentligen? Kan du förklara skillnaden mellan att inte veta vad man gör och att veta det är?
Vad jag läst mig till, så finns det folk med sexmissbruk och som gör saker som dom egentligen faktiskt inte vill men kan inte låta bli, att dom är otrogna systematiskt utan att egentligen vilja det. Det är väl främst den kategorin som iallafall jag tänker på iallafall. Såklart alltid spriten spelar in på ett hörn också, finns nog många många anledningar till att folk gör saker dom egentligen inte vill.
Skulle gärna göra det! ...och hade ju haft chansen till det, men moraltanten i mig sa nej.