Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

KL

Alltsa, fenomenala buke... laser de senaste halsningarna till citron och blir alldeles rord.

Citron, hos dig ar det natt nu, har i Thailand ar det morgon. Fredag morgon. Var stark nu, snart ar det over. Och glom inte att det varsta redan har hant, den har dagen ar inte varre. Tanker pa er i dag.

KL
Jag har börjat skriva massa inlägg men inte kunnat formulera mig... Så jag säger bara att jag tänker på er idag. Massa kramar!

*kl*

Alla mina tankar är hos er idag. Och om bara ett par timmar är även den här dagen över, och ni kommer att ha överlevt det, precis som ni har överlevt så mycket redan på ert fantastiska sätt. Du är en stark och kärleksfull förälder som orkar strida för dina barn på det otroliga sätt du har gjort genom den här tråden.

Kramar.

Och glom inte att det varsta redan har hant, den har dagen ar inte varre.

citerar mandalaki, bättre kunde jag inte säga själv.

Tänker på er extra mkt idag. *styrkekramar*

Jag tar med mig alla era värmande ord, styrkan ni ger oss och det enorma stöd vi känner idag.

Ni är underbara allihopa, tack igen för allt.

Klockan 9.00 börjar det...

kl.

Jag är också en som har följt tråden i tysthet.
Ni är så otroligt starka och jag kommer tänka extra mycket på er idag! *styrkekramar*

Vill bara säga att skickar mina pepptankar till er (dej och dina barn) under dagen idag.

Komihåg: Du är en riktig lejonmamma.

det här hinner du säkert inte läsa före det är dags. men skickar alla stärkande värmande tankar jag bara kan.
har följt tråden i tysthet som många andra.
Vilken otroligt stark människa du är Citron! Idag kommer vara en hemskt jobbig dag. men det är ett steg på vägen, och det värsta har redan hänt.
DU fixar det här, NI fixar det här! din styrka, och dina barns mod är något utöver det vanliga.

En massa styrka och varma kramar till dig och dina barn i dag, citron!

kl

Aven jag sander alla mina tankar och massor av styrka till dig och dina barn idag!!

Mina tankar är hos er idag, jag hoppas du orkar fortsätta vara precis så stark och klok som du varit hittills, och jag hoppas dina flickor orkar ta sig igenom dagen på bästa möjliga sätt. Ta hand om varandra!

Kramar

En till som följt tråden i det tysta och jag vill skicka mina varmaste tankar och kramar till Dig och Dina döttrar idag! <3

Citron, jag skickar en massa styrka till er idag och hoppas att dagen ar over fort. KRAM!

Jag tar med mig alla era värmande ord, styrkan ni ger oss och det enorma stöd vi känner idag.

Ni är underbara allihopa, tack igen för allt.

Klockan 9.00 börjar det...

Nu är kl snart 10.30, jag hoppas du känner att vi är med er, för det är vi - allihop törs jag nästan säga.
Snart är det över.
Kramar!

KL

All styrka till dig och din flickor idag Citron.

*KL*

Jag har följt tråden i tystnad, men åh vad jag tänker på er alla idag!

Jag tänker på dig och dina barn, önskar er all lycka och styrka samt hoppas att den här dagen passerar snabbt!

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 300
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 660
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!
  • Skadade hästar och konvalescenter