Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Jag har tänkt på er hela morgonen/fm, och gör fortfarande. All styrka till er, hoppas allt gått så bra som det kan hittills, och att det fortsätter så!!!!

Många många stärkande, och varma kramar till dej och dina underbara flickor, från mej och min familj!

Alla mina varmaste tankar går till er i dag.
Vi bygger tillsammans en skottsäker mur av kärlek, omtanke och stenhård beslutsamhet.

Vi är med er!!!

*kl*

Hoppas allt har gått och/eller går bra idag! KRAMAR! :banana:

tänker på er hela tiden.
åh vad jag hoppas att det ska gå bra med allt.
massor med kramar till allihop :banana:

Nu är kl snart 10.30, jag hoppas du känner att vi är med er, för det är vi - allihop törs jag nästan säga.
Snart är det över.
Kramar!

Klockan är snart 12,45 och jag skriver under på ovanstående - vi är med er allihop!
Alla mina tankar går idag till dig, Citron och dina barn - många varma och styrkande kramar skickas här över cyberrymden!

kl,

Sällar mig till skaran som tänker på er idag, sänder all omtanke och jävlar anamma som finns!

KL
Här är en till som tyst har följt tråden. All styrka till er!!! Kram

Och nu är klockan snart halvtvå. Jag har tänkt mycket på dig och dina barn idag, Citron! All styrka till er och massor av kramar!

Kl.

Jag har också följt tråden i tystnad men ville bara skicka mina varmaste hälsningar till er allihop, jag tänker på er idag!

KL

Citron, jag tänker också på er! Hoppas allt går bra.

*kl*
Jag har tänkt på er hela dagen och sänt kärlek till er. Hoppas att allt gått bra! <3

Kl.
Här är ännu en dom följt tråden i tystnad och idag har det varit svårt att inte tänka på er. Jag skickar ljus och kärlek, så mycket jag bara kan.

*kl*

Tänker också på er idag och hoppas att allt går så bra det bara kan gå.

*kl*

Har tänkt på er idag. Hoppas att allt har gått så bra det bara kan gå!

citron och småcitronerna - jag har tänkt på er intensivt hela dagen.

Som bläckis skriver - den värsta dagen har redan varit - idag (och alla andra dagar) är ni burna av värme, kärlek och styrka från alla runt er

Mängder av värme & kärlek till Er (Citron med barn) idag och alla andra dagar!!

hittade denna tråd idag och har sträckläst med ångesten växande och tårarna rinnande.
jag har tänkt tanken då och då att vad tusan ska man göra för att skydda sina barn??
min dotter som är sex år har jag tittat på ibland och känt att hur i hela friden kan jag se till att dylika saker aldrig kommer hända henne!?
det är ju svårt att förvarna små barn om så bisarra saker, och de kan ju som i så många fall vara svårt för dem att våga berätta, så hinner det kanske gå år innan helvetet avslöjas.
det funderar jag på nu, om man bara får hålla tummarna eller om man har de där insmickrande, kontrollerande, missanpassade, märkliga männen i sitt barns närhet, kan man göra något?

så insåg jag just att det är ju IDAG citronen och tjejerna går igenom pärsen med rättegång!! hoppas för allt i världen att det gick så bra det kunnat och att ni har det bra tillsammans efteråt.
styrka och tankar härifrån!!! :cry:

kl

Har även jag följt tråden i tysthet men måste bara säga att jag tänkt på er hela dagen. Du och dina flickor är så otroligt starka. Massvis med kramar till er.

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 300
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 660
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama