Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Kl

Jag har tänkt på er hela dagen idag och hoppas så att allt har gått så bra det har kunnat för er.

här är en till som haft er i tankarna.
Hoppas all värme härifrån har hjälpt er att ta er igenom dagen!

Kl

Hittade den här tråden idag och vill bara skriva att du och dina döttrar är otroligt starka!
Hoppas att det gick så bra som det kunnat göra för er idag!
Kram

KL
Följt tråden under tystnad. Imponeras gång på gång av dig och av dina barn. Vilken lycka att ni ändå har varandra i denna fasansfulla pärs!

Mina tankar har varit hos er idag.

Nu så kan jag rapportera lite...För naturligtvis när jag kommer hem så ligger mitt internet nere. Jag blev så oerhört frustrerad, av alla dagar så var det här den sämsta tänkbara dagen. Efter ett par timmars morrande så slutade det med att jag åkte till affären och inhandlade ett mobilt kontant bredband.

Rättegången gick bra, flickorna var oerhört starka, jag var inte med in när de berättade, de ville inte det. Femtonåringen blev skitarg på asets advokat för att han ställde dumma frågor. Åklagaren tyckte det var bra att hon blev arg. Hon blev också oerhört ledsen när hon fick höra vad hennes syster varit med om och dessutom riktigt förbannad på det med. Hon var inte viktig men aset skulle banne mig ge fan i hennes syskon.

Jag blev tillfrågad om han fick vara i salen när jag skulle berätta vilket jag inte hade något emot. Så han kom in i handfängsel(det är nog den bästa syn jag sett på hundra år) jag berättade och han tittade inte åt mig en enda gång under hela tiden. När de förhörde honom hade han brutit ihop så de fick ta en paus. Han lät hälsa att han var ledsen och bad dem om förlåtelse. Femtonåringen kontrade det med "Det skiter väl jag i, det betyder i alla fall ingenting"

Skadestånden som begärdes landade på 105 000 respektive 450 000. Vi gick innan slutplädering så när domen kommer vet vi inte. Men flickorna var oerhörda, jag är så stolt över att få vara den de kallar sin mamma.

Tack för att ni finns :bow::bow::bow:

Ni har varit så duktiga, du och båda barnen! Jag är så imponerad av er! :bow:

Precis som så många hoppades, verkar det här ha gått just så bra som det alls kunde gå.

Massor av kramar till dig och döttrarna!
Ni är fantastiska!

Åh!!! Jag har nog tittat in här minst 10 gånger idag, för att få se hur det gått! Och så gick det bättre än någon vågat hoppas!!!
Jag har också suttit i en (min) våldtäktsrättegång och behövt svara på asets försvarsadvokats frågor. Jag orkade stå rak och stark och svara och det var tillräckligt. Jag tror dina döttrar gav ett enormt starkt intryck och det är det enda som betyder något nu.
Försök nu sova lugnt och med insikten att det bara kan bli bättre hädanefter. Ja, två steg framåt, ett steg bakåt - så är det i livet, men sammantaget kommer det nu att gå framåt, i det stora Livet som väntar på er! Ta för er - var glada, starka, arga - ledsna när det behövs. Men vet, att Livet finns där för ER nu, ta för er, andas, andas ut, och gå vidare. En stor, hemsk erfarenhet rikare, men Vidare! Jag önskar er ALLT gott!!!!!

Igen, med tårar i ögonen - vilka flickor du har!!! Så starka, mitt i allt det hemska!!! Det hade dom inte varit utan dig, mamma Citron!!

Skönt att höra av er! ni är så starka allihopa!! Hoppas domen faller "väl" ut!

*kramar*

Jäklar citron, vilka barn du har, jag blir så fruktansvärt imponerad av både din och deras styrka i att hantera denna situation :bow: :bow: :bow:

Det verkar ha gått jättebra idag, är så himla glad för er skull!! Och tack för att du kunde kika in här idag tillslut och berätta, jag har varit inne hur många gånger som helst och suttit som på nålar.

Massor av kramar till er!!

Har tänkt på dig och dina barn idag. Ni är helt fantastiska, så imponerande!
Stora kramar till er!

Låter som om dagen ändå ha gått så bra som den har kunnat. O vilken styrka du och dina döttrar visar upp.

Ang domslutet så kan ni ta häktningen som en indikator för utfallet. Har han i morgon släppts ur häktet så kommer han sannolikt bli frikänd. Men om han fortfarande är häktad så kommer han sannolikt att dömas.

Tack för uppdateringen, skönt att höra att det gick "bra". Hoppas att han får ett långt jävla straff och lider hela tiden. Och att både du och dina döttrar får ett helt underbart liv.

Jag förstår verkligen att du är stolt över att vara deras mamma och jag är övertygad om att dina barn är stolta över att ha dej som mamma. En bättre mamma hade de inte kunnat önska sig.

Så skönt att allt gick så bra idag och underbart att läsa om din dotters jävlaranamma.

Hoppas att ni alla kan sova gott i natt.

Kramar med all värme och energi ni kan behöva.

Dina flickor är helt makalösa ! Jag förstår att du är stolt över att vara deras mamma.
Orden räcker inte riktig till för mig....

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 300
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 660
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama