Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Jag har också följt tråden i tysthet och är också otroligt imponerad av din och dina döttrars styrka i detta ni utsatts för.

Jag kommer tänka på er och sända er massa styrka imorgon.

*kl*
Även jag har följt tråden.
Kan bara hoppas att jag blir
hälften så bra mamma som dig!

Alla mina tankar till er,
hör av dig om ni behöver ngt.

Kram

Oj citron. Jag har läst igenom tråden sittandes på jobbet med tårar i ögonen. Vilken styrka du besitter! Och vilka kloka och mitt upp i allt förfärligt trygga döttrar du har! :bow:

Jag skall tänka på er i morgon och jag hoppas att ni fortsätter kunna ta er igenom denna förfärliga situation tillsammans på det fantastiska sätt som ni verkar ha gjort hittills!

STOR kram

*KL*
Här är en till som läst, förfärats och beundrat ert mod och styrka. Självklart tänker jag på er imorgon.
Du är en fantastisk mamma, glöm aldrig det!

KL

Som andra skrivit - i morgon kommer en flod av värme, kärlek och styrka att strömma mot dig och dina döttrar, och jag hoppas den ska bära er högt! Försök plocka fram den styrka vi alla vet att du har, och kom ihåg att detta är er stund: Nu är det ni som har triumfkortet, ni som är i överläge, detta är FÖR ER!
Lycka till, jag ska tänka på er hela dagen!
Stor kram!!

*kl*

Stämmer in i kören! Har oxå följt tråden i tysthet o beundrar verkligen styrkan och modet som både du och dina barn har visat/visar. Mina tankar går till er flera gånger om dagen och jag önskar för er skull att ni kommer att kunna ta er igenom framtiden och speciellt morgondagen med samma styrka. De otroligt starka banden ni har mellan er kan ingen ta ifrån er, förlita er på dem och kärleken ni har mellan er! Skulle vilja skriva kilometervis med styrkeord men allt känns så fattigt och feligt så skickar massor med omtanke, stöd och värme istället!

Kommer också tänka lite extra på er imorgon, hoppas att allt går vägen för er!

*kl*

En till som följt tråden utan att säga nåt hittills... Min tankar är med er i morgon...

*knapp lån*
Mina tankar kommer också att finnas med er i morgon.
All lycka!

* Jenny *

*knapplån*

Även jag kommer att tänka intensivt på er imorgon. Ni är helt fantastiska, du och dina fina barn! Tänk på att vid den här tiden imorgon så är rättegången över sedan länge. Mindre ett dygn kvar! *pepp*

All lycka till er alla!!

*KL*
Mina tankar åt er imorgon. Citron, dina barn ska vara lyckliga (under omständigheterna) som har en så underbar mamma, du verkar vara en underbar person.

*KL

Även jag stämmer in i kören som tänker på er imorgon och känner med er för den utmaning ni står inför. Jag vill skicka med också att jag önskar att jag i framtiden ens blir hälften så god mor som du är, vilken fantastisk mamma du har varit till dina barn!

*kl*

Även jag har följt tråden i tysthet.
Det är omöjligt att inte bli berörd utav den styrka och kärlek du och dina barn visar varann. :love:
Ni har varit med om något fruktansvärt, men imorgon kommer ni tillsammans att passera en milstolpe som kommer att göra tillvaron lite lättare.

Helst av allt skulle jag velat vara där och visa mitt stöd för er men under rådande omständigheter är det omöjligt, så jag skickar mängder utav styrkekramar till er istället.

En rättegång är jobbig, så är det, men känslan efteråt är väldigt skön.

Ge dina barn en jättekram från alla oss här på Buke!

Lycka till imorgon, ni kommer att finnas i mina, och många andras tankar hela dagen.

Många kramar i denna svåra stund,

Diana

*kl*

Lycka till imorgon! Jag har fortsatt att följa tråden och sällar mig till skaran som kommer att tänka på er imorgon (med)! :)

KL

Här är en till som följt tråden i tysthet och jag kommer som så många andra att tänka på er idag.

Stort lycka till nu idag Citron, detta fixar ni!
Håller verkligen alla tummar jag kan för att det ska bli så smärtfritt som möjligt för er, och tvärt om för honom...

Varma styrkekramar

kl.

Jag är ännu en som följt tråden i tysthet och inte känt att jag kunnat bidra med någonting vettigt i allt kaos som du så otroligt bra styrt upp och haft under kontroll Citron.. Vilken människa!! Jag blir alldeles varm och tårögd.

Stämmer in i kören som tänker på er och lite extra mycket imorgon(idag)!! All styrka och värme åt dig och dina barn, det här fixar ni, det vet vi allihopa här på buke!

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 300
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 660
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama