Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Nu har jag sträckläst hela tråden och vill bara lämna ett litet avtryck för att tala om att jag verkligen känner med er, även om jag förmodligen aldrig kommer att kunna förstå ens en liten del av det hela. Jag har häpnat, gråtit och förundrats många gånger under dessa 22 sidor, du och dina barn är verkligen helt fantastiska!

Jag önskar er all lycka och välgång, ni är beundransvärda!

skickar ljus, kärlek och styrka till dig både nu och alla dagar fram till fredag.
på fredag skickar jag extra mycket till er alla!
jag vet inte vem du är men jag hoppas att ni känner av all styrka vi skickar till er lite iaf.
jag tycker att du ska vara stolt över dig själv att du klarat av det här så bra.
att du inte fallit ihop utan faktiskt gjort det som varit nödvändigt för stunden.
superduktigt av dig!
vi håller alla tummar vi kan för er och för att det ska bli ett väldigt långt straff mm.

Siffrorna på skadestånd som nämndes idag och som skulle kollas upp lite mera låg på 3-400 000 för femtonåringen och 30-50 000 för äldsta dottern.

Gällande vård och utslussning i samhället så är för mig pedofili en sexuell läggning som är lika lätt att bota som homosexualitet, mao inte alls. Jag vet att det inte betyder att han gör det igen. Men risken finns där, ett utsatt barn är tre för många.

Barn måste skyddas, av alla vuxna, alltid. Dömda pedofiler borde inte få gå lösa om de inte går med på kemisk kastrering resten av sina liv.

Gällande vård och utslussning i samhället så är för mig pedofili en sexuell läggning som är lika lätt att bota som homosexualitet, mao inte alls. Jag vet att det inte betyder att han gör det igen. Men risken finns där, ett utsatt barn är tre för många.

Barn måste skyddas, av alla vuxna, alltid. Dömda pedofiler borde inte få gå lösa om de inte går med på kemisk kastrering resten av sina liv.

Jag såg en dokumentär om pedofiler för många år sedan. Du är nog den första som skriver EXAKT så som de sa.
Pedofil är en SEXUELL LÄGGNING... det går lixom inte att bota. I dokumentären däremot så var det vissa som hade insett det och gick med på kemisk kastrering. De hade ju kommit till insikt men samtidigt kunde de ju inte hjälpa vilken läggning de hade... Så i deras fall så tycker jag faktiskt att det var "beundransvärt" att de SJÄLVA valde att köra kemisk kastrering.

Tycker man borde kunna dömas till det i sverige...

vad händer vid en kemisk kastrering?
kan de inte få lust då eller inte få upp den eller vad händer?

vad händer vid en kemisk kastrering?
kan de inte få lust då eller inte få upp den eller vad händer?
Men stänger mer eller mindre av allt sexuellt begär. De har helt enkelt ingen lust.

Men så fort de slutar äta "medicinerna" så återkommer lusten.

ok.
vore ju bra om man kunde operera in nån grej så de alltid fanns det där medlet i dem då.

Jag tror att de inte vet om det är hans barn eller inte. För ärendet har högsta sekretess bara den personal som är inblandad i utredning får tillgång till utredningen.

Dar skulle jag saga att du har ratt. Den journalist som last atalet har last just sa fa uppgifter som star i artikeln, resten ar det sekretess pa.

Då ska vi se...

Han har erkänt 160 våldtäkter men enligt dottern är det mycket mera än så. Han har erkänt två fall av sexuellt utnyttjande av andra dottern, enligt henne är det mer än så...

Han har erkänt våldtäkt men inte grovt brott.

Det blir lyckta dörrar och de kommer inte behöva se honom alls, men de är tvungna att vittna. Och så ska jag vittna men jag får vara i salen under hela förhandlingen om jag vill och mina barn inte har ngt emot det eftersom jag är vårdnadshavare.

Citron, jag tycker att allt det dar later sa bra det kan lata. Att han erkanner betyder att ni inte riskerar att nagon pastar under rattegangen att flickorna ljuger. Och aven om han citat bara slut citat erkant 160 valdtakter sa ar det svindlande mycket. 160 valdtakter pa sitt eget barn - han kommer inte att fa nagot snallt straff.

Men OM ni nu skulle bli besvikna pa strafflangden - jag haller med om Ramona att det ar svarare an nagon av oss kan forestalla sig att sitta i fangelse ens ett ar, eller nagra manader. Och det han gjort ar sa vidrigt att ni kan rakna med att hans liv ar forstort for all framtid efter det har - och det ar han sjalv som forstort det.

Ska tanka pa er den 20...

(Ursakta hur jag skriver, det ar thailandskt tangentbord sa jag ar tacksam for att kunna skriva nagot alls...)

ok.
vore ju bra om man kunde operera in nån grej så de alltid fanns det där medlet i dem då.

Kemisk kastrering låter som en drömlösning, men det är tydligen inte så enkelt som det verkar.

Många sexualbrott drivs egentligen inte av sexuallitet utan av andra drifter.

Det ska inte heller vara ovanligt att de försöker motmedicinera sig själva mot den kemiska kastrering.

Jag tror att varje behandling behöver vara individanpassad utifrån varför just den personen begått sina brott och det kan ofta behövas insatser från flera olika håll.

Vi har ju möjligheten, om någon anses vara väldigt sjuk och farliga att ha personen inspärrad på rättspsyk tills att hän anses frisk nog, och det kan i vissa fall vara mycket lång tid.

Ja, det tror jag med, dvs att det ofta handlar om annat. Det är ganska vanligt med våldtäktsmän som är impotenta, och som använder diverse redskap för att genomföra våldtäkten med istället (och ja, det räknas fortfarande som våldtäkt).

Jag har registrerat mej (hej Buke!) bara för att få vara med och skicka styrkekramar till citron och barnen. Jag hoppas att ni känner hela tiden hur mycket kärlek och styrka som strömmar mot er från alla oss som läser detta och blir berörda.
Kanske din berättelse också kan hjälpa andra i liknande förhållanden, jag känner en familj som har gått igenom en light-version av er mardröm och jag är rädd att det finns många fler som känner igen sej. Men kanske några kan få kraft att säja nej, att berätta och att bryta sej loss ur en förtryckade situation.
Kramar till er alla (i min värld kallas det förbön), och om ni åker norrut nån gång så bjuder jag på fika vid norrlandskusten.

Kära Citron,

på fredag kommer du och dina barn att bäras på värmen från hundratals bukefalister.
Du kan inte undgå att märka det, vi är med er.

Knapplån

Har följt tråden i tysthet, kan omöjligt ens försöka föreställa mig hur ni har det.
Jag kommer också tänka på er imorgon!

Jag känner hur ni lyfter mig, all eran omtanke och allt ert stöd betyder mer än jag kan uttrycka i ord.

Mina vänner tänkte hindra mig från att grubbla imorgon genom att vi ska tömma och fixa det sista i förra lägenheten. De sa att då hinner jag inte sitta och tänka en massa saker som jag inte borde tänka på.

Tycker du verkar ha väldigt bra och smarta vänner :)

även jag stämmer in i kören som tänker på (och ber för) er på fredag!

Jag blir så glad varje gång jag läser om det stöd du har. Dels från myndigheter, men särskilt stödet från dina vänner, och det stöd barnen har från sina vänner. Ni kan skapa goda relationer i er familj! Den förmågan har han inte kunnat ta ifrån er!

Jag tänker på dig idag och imorgon, Citron.

Jag har skummat igenom hela tråden nu (jag klarar inte av att läsa riktigt allt) och vill bara säga hur oerhört imponerad jag är av dig och ditt sätt att hantera detta. Vilken stark,fantastisk människa du är! Tro aldrig något annat!
All styrka till dig och framförallt till dina döttrar inför morgondagen!

Håller tummarna för att han blir inlåst läääänge och att ni slipper se honom igen så länge ni lever!

Jag har också följt tråden i tysthet och jag kommer naturligtvis också att tänka på er i morgon. Stor kram.

Samma här också. Jag har följt tråden och förfärats och har faktiskt svårt att helt förstå vidden av vad dina barn har varit med om. Jag håller tummar och tår och önskar att morgondagen ska fortlöpa utan allt för stor oro för er.

Jag instämmer i kören som kommer tänka extra mycket på er alla i morgon.

Jag hoppas att allt kommer gå bra för er på alla sätt och vis.

Kramar

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 300
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 654
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama