Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur har det gått för dej å Saga?Om allt går som det ska har Saga en ny människa och flyttar om ca en vecka.
Inväntar besiktning...Hur har det gått för dej å Saga?
Och jag är otroligt frustrerad över att det ska vara så svårt att få till. Jag vill få gå vidare nu.Inväntar besiktning...
Vad är det som krånglar?Och jag är otroligt frustrerad över att det ska vara så svårt att få till. Jag vill få gå vidare nu.
Få till en tid. Jag upplever att köparen lökar med att få tag på veterinär, men det kan vara min frustration som färgar den bilden.Vad är det som krånglar?
Aha.Få till en tid. Jag upplever att köparen lökar med att få tag på veterinär, men det kan vara min frustration som färgar den bilden.
Nu står hästen där och kostar pengar, jag har samvete för att jag vill vidare och tänker alldeles för mycket på det här. Orkar knappt ta i hästen.Aha.
Ja, det kan säkert krångla.
Fast som köpare - om jag ville ha en häst - skulle jag ju anstränga mig för att göra mig ledig när veterinär kan komma ut, eller om jag var angelägen så skulle jag ju boka på klinik.
Så jag kan förstå din frustration.
Nu står hästen där och kostar pengar, jag har samvete för att jag vill vidare och tänker alldeles för mycket på det här. Orkar knappt ta i hästen.
Sags kommer får det toppen! Det kan inte bli bättre, men jag känner mig taskig.Det är märkligt, det där. Just att det gärna blir något slags samvetsfråga: hästen far säkert inte illa av att stå och bli omvårdad, Och hästen får antagligen en ägare vars önskemål och ambitioner stämmer mer överens med just den hästens egenskaper, det är väl/ju därför du beslutat att sälja.
Och så kan det kännas som om man på något sätt sviker hästen, men det är ju det man liksom inte gör. Man respekterar ju egentligen både hästen och sig själv i ett sådant läge.
När man väl bestämt sig för något är det ju så skönt att få det gjort på en gång, och liksom bli klar - just så man kan gå vidare.
För vidare är man ju alltid på väg, någonstans.
Sags kommer får det toppen! Det kan inte bli bättre, men jag känner mig taskig.
Jag vet. Men får jag bort henne så kommer det kännas bättre. Slippa se lilla fina, rara hästen.Och ändå handlar det ju om att vara snäll mot både dig själv och hästen.