Här rullar det på, har jobbat heltid med lång pendling i två veckor nu. Trivs hur bra som helst (jobbar som psykolog på BUP) men dagarna blir ju långa...
Kraftur gjorde en vurpa i hagen för några veckor sedan vilket resulterade i en liten låsning. Har en underbar fysioterapeut som kom ut och fixade och knådade. Eftersom han då skulle jobbas utan sadel har jag också introducerat tömkörning för herr häst, och det gjorde han galant. Han är en sådan där gullego häst som bara gör allt nytt utan att fråga två gånger!
Jag lovar att försöka få lite bilder eller filmer nu när jag har lite dagsljus på helgen...
Har någon här erfarenhet av att åka utomlands och tävla?
Vi har vansinnigt dåligt med tävlingar här i söder i år. Kanske kommer det ut lite mer, men just nu har vi BARA Isicup som kvaltävling. Så nu är vi anmälda till en B-flokk på ett Gaedingakval och sen inget mer... Därför funderar jag på att åka över till Danmark och vara med på tävlingar där istället, men vet inte hur det funkar? Och kan man SM-kvala på deras tävlingar? vilken "nivå" måste tävlingen vara på då?...
Nåväl, det blir nog ändå inga såna jättetävlingar, men det är kul att undersöka möjligheten. 2017 får bli vårt stora tävlingsår! I år har jag och maken istället bokat en långresa till Vietnam, som jag ser galet mycket fram emot. Fast jag tajmade ändå in så vi åker dagen efter SM