Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han kommer att visas 2016, så tidigt som är genomförbart iochmed resväg osv. Jag hoppas att det kommer en maj-juni visning på Strömsholm eller sundbyholm... Men till nästa sommar ska han finnas till förfogande iallafall
Tack så mycket!Grattis @Michis ser jättefint ut!
Jag har precis fått reda på att stoet är dräktigt med Arður, äntligen!! Blir ju dock ett ännu senare föl nästa år, men det får det vara värt!
Tack, det hoppas jag med!Tack så mycket!
Grattis till dräktigheten och håller tummarna att du får ett snappesyskon nästa år!
Det finns en lillebror född iår undan samma mamma som ser såååå fin ut. Lyllo köparen till den fölungen!
Då kommer det äntligen en liten presentation av min nye stjärna! Tyr från Linsgård heter han, 4 år och uppfödd på gården där jag haft Bullen uppstallad. Supercharmig 5-gångsvalack, grundinriden men det har tagits väldigt lugnt. Mycket pass och lätt för tölten, så det kommer inte bli något problem. Dock är min plan att huvudsak jobba i skritt åtminstone närmaste halvåret och andra gångarter bara på uteritter, han behöver sätta otroligt mycket mer muskler och styrka i bakdelen då han är ganska slingrig bak...
Jaa, vi råkade hamna i diket i slutet och hade lite svårt att komma därifrån... :P
Är väldigt nöjd med köpet och fortsatt otroligt nöjd med Bullens köpare! Håller lektion för dom varje vecka och dom utvecklas enormt! rider honom även 2 ggr/vecka och i fredags fick han då till bästa tölten nånsin! Kom i galopp i svag nerförsbacke med kompisen travandes bredvid, skulle sakta av då det blev brant längre fram och Bullen går då perfekt över i helt klockren tölt. Håller den utan problem i högt tempo nerför backe i typ 100 meter! Och med rätt rejäla lyft dessutom
Idag har vi lekt och löshoppat i paddocken.
(Ja, han är tjock och omusklad som en kossa) men vi jobbar på det. Måste, måste även klippa stackaren snart. Man kan tro att han är import så långhårig som han är.
Vilken fin häst!