Tillhör Marks kommun. Hur man skall placera den på ett ungefär vet jag inte.
Aha, var mest nyfiken på om det var nära mig Jag bor i Fjärås/Förlanda, ganska nära gränsen till Mark
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tillhör Marks kommun. Hur man skall placera den på ett ungefär vet jag inte.
Det är ju relativt nära! Tar inte så långt att köra till Kungsbacka därifrånAha, var mest nyfiken på om det var nära mig Jag bor i Fjärås/Förlanda, ganska nära gränsen till Mark
Då kommer det äntligen en liten presentation av min nye stjärna! Tyr från Linsgård heter han, 4 år och uppfödd på gården där jag haft Bullen uppstallad. Supercharmig 5-gångsvalack, grundinriden men det har tagits väldigt lugnt. Mycket pass och lätt för tölten, så det kommer inte bli något problem. Dock är min plan att huvudsak jobba i skritt åtminstone närmaste halvåret och andra gångarter bara på uteritter, han behöver sätta otroligt mycket mer muskler och styrka i bakdelen då han är ganska slingrig bak...
Jaa, vi råkade hamna i diket i slutet och hade lite svårt att komma därifrån... :P
Är väldigt nöjd med köpet och fortsatt otroligt nöjd med Bullens köpare! Håller lektion för dom varje vecka och dom utvecklas enormt! rider honom även 2 ggr/vecka och i fredags fick han då till bästa tölten nånsin! Kom i galopp i svag nerförsbacke med kompisen travandes bredvid, skulle sakta av då det blev brant längre fram och Bullen går då perfekt över i helt klockren tölt. Håller den utan problem i högt tempo nerför backe i typ 100 meter! Och med rätt rejäla lyft dessutom
Väldigt söt häst! Men... Det var något som fick mig att hajja till när jag såg videon. Vilket gjorde att jag var tvungen att kolla igen. Jag är absolut ingen expert och hoppas verkligen att jag ser helt fel men jag tycker att det är någonting som ser konstigt ut med vänster bak...
Såg också det på videon, dock är han ganska flamsig under ryttare här då jag inte travat på banan på typ 3 veckor och bara gjorde det för att få en film till en kompis, så jag tar inte så hårt på det. Han är väldigt svag i bakdelen överlag, så vintern är planerad för skritt och backträning för att stärka upp den. Är själv veterinär och jobbar med hältor, så jag har koll på honom Men tack så mycket och bra sett!
Jag avundas mig själv som dagligen kan umgås med Snappe. Han är utan tvekan världsbäst!
T8 gick fantastiskt både i uttagning och final! Han var nöjd, mjuk och kändes bra. I uttagningen var totalen 6,0 och den höjde vi sedan i finalen till 6.25
V5 gick FANTASTISKT, fram tills vi skulle galoppera och piloten missade att peta in vänsterbogen innan fattningen så vi hoppade runt i fel galopp, tog ner, fel igen och så höll vi på tills PRECIS innan vi skulle avsluta. Så 0 poäng för galoppen men 6.0 och 6.5 för både tölt och trav så jag är supernöjd med prinsen ändå
Phu... känns sådär att påpeka när någon lägger upp första filmen på nya hästen. Och vad bra att det inte var något farligt .
Jag avundas mig själv som dagligen kan umgås med Snappe. Han är utan tvekan världsbäst!
T8 gick fantastiskt både i uttagning och final! Han var nöjd, mjuk och kändes bra. I uttagningen var totalen 6,0 och den höjde vi sedan i finalen till 6.25
V5 gick FANTASTISKT, fram tills vi skulle galoppera och piloten missade att peta in vänsterbogen innan fattningen så vi hoppade runt i fel galopp, tog ner, fel igen och så höll vi på tills PRECIS innan vi skulle avsluta. Så 0 poäng för galoppen men 6.0 och 6.5 för både tölt och trav så jag är supernöjd med prinsen ändå
Det är ett High jump revolution från PS of swedenVad heter tränset du använder?
Det finns ju en anledning till att han har kulorna kvarGrattis! Han ser så sjukt positiv ut på alla bilder. Du har inte funderat på att klona honom?
Grattis!Idag fick vi lånelöfte!
Nu väntar vi bara på att mäklaren ska höra av sig. Huah!