Michis
Trådstartare
D
därför får man helt enkelt fortsätta ta emot provridare ända fram tills någon skriver på papprena.. Men sjukt drygt!Alltså åååååh va förbannad man kan bli på folk... Å besviken
Jag har ju lilla Grima här sen 6 månader tillbaka för att rida till henne vilket gått riktigt bra.
Ägaren har nu bestämt sig för att sälja henne då tiden å kunskapen för henne inte finns så det är för hästens bästa.
En tjej har varit här flertalet gånger (3 gånger) och provridit henne, i paddock, ute samt i paddocken igen i full storm. Redan 2a gången så bestämde hon sig för att hon vill ha henne men vill gärna komma 1 gång till å visa henne för sin mamma, detta var då i torsdags, jag hade en jäkla migrän och undrade om i kunde boka om till helgen men de funkade inte för henne så hon fick komma ändå, det var full storm ute men Grima skötte sig bra. Pigg, ja, men tjejen löse de så bra så.
Hon var fortfarande jätte sugen på henne och jag skulle ringa och boka besiktning sa hon, för hon ska ha henne. Super kul tycker jag för jag tyckte de verkade passa riktigt bra ihop faktiskt, hon var en sådan ryttare Grima behöver, men så får jag ett meddelande på fejjan i lördags och då har hon bestämt sig för att leta vidare och kommer med jätte konstiga ologiska förklaringar.
Alltså, jag blir så trött.... Jag har avsatt massa tid till henne, jag har tackat nej till åtskilliga som varit intresserade av henne, som nu längre inte är det när jag pratat med dem för de har hittat annan häst, och så gör hon såhär? Man blir så besviken...å
Förbannad!