Michis
Trådstartare
Snappe ska gå T5 och V5 på Eidfaxis km i EskilstunaVem, var och i vad ska du tävla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snappe ska gå T5 och V5 på Eidfaxis km i EskilstunaVem, var och i vad ska du tävla?
Kom och pröva FániJag hade tänkt tävla på lördag men familjen bestämde sig för att komma på besök så det får bli en annan gång.
Imorgon är det första delen av en fyraveckors-kurs för Jessica Rydin. Jag gjorde genidraget att rida 3 av dagens 4 hästar utan stigbyglar och lär få sota för det imorgon
Efter förra helgens kurs har Stigandi dock börjat hitta tillbaka till takten trots att han många gånger har alldeles för bråttom och har svårt att vänta på mig. I lägre tempon kan han fortfarande bli lite passtaktig men det är mycket bättre än i våras. Idag var han dessvärre inte så sugen på att lyssna utan stack i slutet av passet. I flygande pass. En mer än hyfsad sådan (enligt mitt sällskaps utsago).
Nu måste jag ta tag i körkortet på riktigt (intensivkurs ska bokas), så att jag kan åka och träna mer regelbundet, få ordning på gångarterna och lära mig rida dom ordentligt!
Och åka och leta mer häst, på allvar.
Inte helt omöjligt!Kom och pröva Fáni
Aschdå, typiskt, inte den tävlingen jag ev skulle kolla på. Attans!!Snappe ska gå T5 och V5 på Eidfaxis km i Eskilstuna
Grattis!! eller dubbelt grattisVi har köpt gård
Så om ett par månader blir det flytt, skall bli skönt att kunna ha hästarna hemma
Jag och ena hästen tävlade GK SM, vårat första SM någonsin. Vi nådde vårat mål att ta oss runt banan och hamna över 8,0,
vädret var inte på topp, i ösregn och världens åskoväder. Inte en fläck var torr efteråt, så jag är supernöjd med insatsen
Tack tackGrattis!! eller dubbelt grattis
Det är en treårig hingst efter Tigull fra Kleiva och ett 1:a klass sto efter Kolgrimur fra Slettene tiden får utvisa om han får vara hingst eller inte@macken Vad är det för snygging till häst? Berätta!
Så har min nya häst kommit hem Iiihhhh det ska bli så spännande att få komma igång med honom
TackVäldigt tjusig!
Äsch, du får väl planera om baraAschdå, typiskt, inte den tävlingen jag ev skulle kolla på. Attans!!
Visningen på gården var visst idag.
Och vad tyckte vi? Vi älskar det!
Så på Måndag blir det att kontakta banken. Hoppas på det bästa!
Tillhör Marks kommun. Hur man skall placera den på ett ungefär vet jag inte.Så spännande!
Vart ungefär ligger den?
Grattis! hade jag haft ett sto hade Tigull varit första valDet är en treårig hingst efter Tigull fra Kleiva och ett 1:a klass sto efter Kolgrimur fra Slettene tiden får utvisa om han får vara hingst eller inte
Tack jag är riktigt glad i honom han har ett gott huvud och är hittills helt cool över nya tingGrattis! hade jag haft ett sto hade Tigull varit första val