HAHA STC är bara för roliga ibland

Sv: HAHA STC är bara för roliga ibland

Man behöver inte kolla efter ören om man betalar sina räkningar i tid :angel:

Felet var inte hos STC utan hos inkassoföretaget och är tillrättat.

Ja, men här var det väl egentligen inte STC:s fel faktiskt (även om just D.E. tycker det). Han var ju faktiskt sen med sin betalning och då blev det ju ränta. STC säger ju dessutom att det inte var de som gjorde fel utan inkassoföretaget.

Man behöver inte kolla efter ören om man betalar sina räkningar i tid :angel:

???? va örena ska ju betalas vare sig man är i tid med räkningen eller en dag sen eller?:confused:
Tycker bara det hela är löjligt 4 ören vafan så småsinta behöver de ju inte vara eller?

Örena fanns på räkningen för dröjsmålsränta hade debiterat. Jag har aldrig fått räkning från STC med ören, det är jämna kronor. Ek fick först en med jämna kronor som han inte betalade i tid, då fick han en påminnelse med ören (dröjsmålsränta) på som han slängde.

Om man är i tid finns inga ören på räkningen.

Om du läser artikeln igen, så ser du att det var som Solros sa.

På den första räkningen fanns inga ören. Räkningen betalades inte i tid och då kom en påminnelse med dröjsmålsränta = ören. Eftersom han redan betalat då när han fick påminnelsen (även om det var för sent), så slängde han räkningen men ören fanns det ändå kvar.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu är jag där igen. I ett mellanläge inför hösten, taggad men även nervös och lite känslan av ”vafan har jag gett mig in på nu”. Jag har...
Svar
1
· Visningar
471
Senast: Araminta
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 864
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V