Härligt med fina sommarbilder!
Det var väldigt länge sen jag var härinne och skrev. Hästägandet har tyvärr inte varit så rolig på sista tiden och jag har inte känt för att skriva, för att det kändes som att det alltid bara var skador och sjukdomar jag fick skriva om och inte de roliga framgångerna, som jag gick och längtade efter.
Tyvärr kom vi aldrig så långt, som jag hade hoppats på, min blonda prins och jag. Vi har haft en underbar tid tillsammans, som jag aldrig hade velat vara utan och en sån vän, vet jag inte om jag hittar igen - det är bara att vara tacksam för det vi hade - även om det stundtals är svårt att inte begråta allt vi inte hann med.
Nu är det en dryg månad sen han togs bort och det smärtar oerhört fortfarande att det var jag som var tvungen att ta beslutet, även om jag vet att jag har gjort allt jag kunnat för honom och jag vet att det inte hade blivit bättre. Efter allt vi har varit igenom, blev det till slut ett opererat ringband, vi fick överge oss åt. Han var så glad och pigg in i det sista och efter allt jag lärde mig om hur man håller fången borta, har inte denn hemska sjukdommen drabbat oss något mer - men jag ska inte säga att det har varit lätt....
Nu vill jag bara avsluta med en liten bildbomb på oss. Ta hand om era vackra, fina flingor, kom ihåg att uppskatta dom och hålla dom friska - och låt dom för allt i världen slippa den oerhörda smärtan det är att ha fång.
Lycka till!