Ha kvar eller ta bort?

Sv: Ha kvar eller ta bort?

*hihi*

Jasså, inga panellängder?;) Ne, det kanske ni har rätt i... *hmm*

Indiska har faktiskt en massa fina gardiner har jag upptäckt!! Köpte skira vita till mitt sovrum. Vet dock inte längden på dem...

Behåll båda borden - de är jättefina!
Byt till vita linnegardiner (men absolut INTE panelgardiner)
Byt ut soffbordet till ett i rund eller oval form (det skulle harmoniera bättre med fönsterborden) eller möjligen ett glasbord.
Och nu är jag petig: ta bort den svarta golvlampan

Den svarta lampan passar inte in, jag håller med. Men jag har inte hittat nått bra alternativ :(

Ovalt bord vore kanon, men alla jag hittar är så stora! Vill ha ett litet. Storleken på det jag har är perfekt, men jag hittar inga i samma storlek som passar utan att kosta en förmögenhet.

Du är ju duktig på gör-det-själv. Kanske ett nytt bord? :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 895
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 388
Senast: Crossline
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 603

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat