H. Lundbäcks pannband...

M

_Mimmii_

...är sååå snyggt! Någon som vet vilket jag menar och var man kan köpa det? kommer inte ihåg vilken häst hon har det på bara. :confused:

Sv: H. Lundbäcks pannband...

tror hon hade det på madick i helsingfors? typ runda stenar.

hmm nää jag tror inte det? det jag söker är bernstens aktiga/"oranga" ganska stora "diamanter"? hmm

edit: fast vet du vart man hittar ett sådant pannband som du visade fast i brunt så vore jag tacksam! har nämligen bara sett dom i svart...

Senast ändrad av en moderator:

Jag har det i brunt, inhandlat i falsterbo hos Teun van Reil...(stavning :angel:). De svarta som är ganska lätta att få tag på kommer väl ur Schockemöles kolletion men finns vad jag vet bara i svart.

det är inte detta då?
304.jpg

18441319.jpg

detta pannbandet köpte jag i Aachen på VM i en tysk butik men det var nog också hos Teun van Reil (som inte stavas så :p)

TS: kolla runt på tyska sidor då pannbandet är mycket vanligare i tyskland.

Senast ändrad av en moderator:

ALLA: tack så jättemkt för all hjälp! :bow: när jag tänker efter kan det mkt väl ha varit ett sånt där "kedjepannband", vet inte riktigt var jag fått det andra ifrån. kanske har drömt :p blir att kolla efter pannband på GHS. :) det från döbert är dock ursnyggt!

Hon är iaf sponsrad av Globus och har bara träns/sadel osv därifrån, så de kanske har nåt.

hon rider väl inte i globus sadel?

senast för några veckor sedan berättade hon om sina handgjorda franska sadlar som är special gjorda efter henne och hästarna. Dvs har hennes hästar varsin sadel :D

*KL*
Kanske kan få skjuta in en annan pannbands-fråga här? :angel:

Jag letar efter v-format pannband i svart läder. Hittar inga som är utan stenar och grejor på :p Jag vet att Zara här på buke har/har haft ett snyggt :idea:

Någon som vill hjälpa? :)

Hon är iaf sponsrad av Globus och har bara träns/sadel osv därifrån, så de kanske har nåt.

Glöm att hon endast rider i globussadel och träns! :rofl: det var ju nästan löjligt...Tror faktiskt att hon satsar på bättre kvallite än så på grejorna

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: MJLee
·
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 476
Senast: MiniLi
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 661
Senast: Badger
·
Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
32 453

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat