GVFÖ 2024

Men saknar Torsten totalt självinsikt?
Har inte sett alla avsnitt men såg det som kom på tv i måndags och har tittat lite sporadiskt.
Liksom hur kan man som vuxen människa inte fatta hur såna kommentarer kommer att landa? :confused:

Anastasia borde dumpa och nån borde berätta ett par välbehövliga "sanningar/jag säger bara vad jag tycker" för Torsten.
 
Men saknar Torsten totalt självinsikt?
Har inte sett alla avsnitt men såg det som kom på tv i måndags och har tittat lite sporadiskt.
Liksom hur kan man som vuxen människa inte fatta hur såna kommentarer kommer att landa? :confused:

Anastasia borde dumpa och nån borde berätta ett par välbehövliga "sanningar/jag säger bara vad jag tycker" för Torsten.
Verkligen! Också att han sa ungefär ”Att det är först nu jag tänkte på att det fanns en annan människa på andra sidan”?! Tycker det är obegripligt att experterna inte fångade upp att han är så omogen/inte redo för detta! Obs tycker att han verkar som en fin person bara sjukt omogen/känslomässig kratta
 
Verkligen! Också att han sa ungefär ”Att det är först nu jag tänkte på att det fanns en annan människa på andra sidan”?! Tycker det är obegripligt att experterna inte fångade upp att han är så omogen/inte redo för detta! Obs tycker att han verkar som en fin person bara sjukt omogen/känslomässig kratta
Ja det är det jag tänker, HUR är det möjligt att vara kring 30 och inte "fatta" att om man säger något elakt till en annan person, så kommer den personen att bli ledsen?

Tycker faktiskt att de inte borde ta med folk som inte har uppnått en viss grad av mognad och självinsikt. (Fast såna vill kanske inte nödvändigtvis vara med).
 
Verkligen! Också att han sa ungefär ”Att det är först nu jag tänkte på att det fanns en annan människa på andra sidan”?! Tycker det är obegripligt att experterna inte fångade upp att han är så omogen/inte redo för detta! Obs tycker att han verkar som en fin person bara sjukt omogen/känslomässig kratta
Ja! Jag tycker att det någon gång under resan med urval borde fångas upp också om man främst söker för "självutveckling" som T uttryckt det, och inte för att träffa en partner. Det är rimligare att vara lite mer färdig med sin självutveckling så man också kan ge något positivt till sin partner tycker jag...
 
Vad jag har hört så har det varit svårt att casta män till programmet pga få ansökningar. Att man fått utgå från männen och hitta kvinnor som matchar så bra som möjligt utifrån det.
En gissning (obs bara min gissning) är att Torsten inte sökt helt på eget initiativ.
 
Vad jag har hört så har det varit svårt att casta män till programmet pga få ansökningar. Att man fått utgå från männen och hitta kvinnor som matchar så bra som möjligt utifrån det.
En gissning (obs bara min gissning) är att Torsten inte sökt helt på eget initiativ.
Jag har en bekant som kom väldigt långt i castingen för det programmet som sänds nu, men hennes tilltänkta man hoppade visst av.
 
Vad jag har hört så har det varit svårt att casta män till programmet pga få ansökningar. Att man fått utgå från männen och hitta kvinnor som matchar så bra som möjligt utifrån det.
En gissning (obs bara min gissning) är att Torsten inte sökt helt på eget initiativ.

Visst var det också så att Torsten var Anastasias reservmatch? Dvs att hennes egentliga match hoppade av, tror jag de sa vid något tillfälle.
 
Sista avsnittet igår. Tycker ni det var oväntat med paren? Knappast va?

Jag läste lite i FB-tråden, tydligen så är Rosanna och Chrisoffer ffr gifta och bor på samma adress. Men Emmy och Mattias bor inte på samma adress, men är gifta. Så frågan är om de är tillsammans eller inte?

Jag har svårt att släppa grejen mellan Jimmi och Linnea. Tycker han är obehaglig...
 
Yes 😁

Men nu borde vi inte behöva spoiler?
Nä nu borde det vara fritt fram 😅

Alltså så himla ledsen för Mattias och Emmy 😭💔 Mitt hjärta gick fan sönder när jag såg den scenen när dom kollar på bröllopsvideon och och Emmy brister ut i gråt 😢 Den gråten liksom högg i hjärtat. Undrar också vad Mattias problem är? Trodde han att man går runt och är nyförälskad hela tiden som gift eller vad är grejen? I nöd och lust, eller bara så länge han har lust? Nä fy och sen ger han henne dubbla signaler också tycker jag, experterna borde ha gått in här och bankat lite vett i skallen på honom för såhär beter man sig inte
 
Nä nu borde det vara fritt fram 😅

Alltså så himla ledsen för Mattias och Emmy 😭💔 Mitt hjärta gick fan sönder när jag såg den scenen när dom kollar på bröllopsvideon och och Emmy brister ut i gråt 😢 Den gråten liksom högg i hjärtat. Undrar också vad Mattias problem är? Trodde han att man går runt och är nyförälskad hela tiden som gift eller vad är grejen? I nöd och lust, eller bara så länge han har lust? Nä fy och sen ger han henne dubbla signaler också tycker jag, experterna borde ha gått in här och bankat lite vett i skallen på honom för såhär beter man sig inte
Han beter sig verkligen illa, vill äta upp kakan men ha den kvar. Håller med, experterna borde ha kommit in och snackat med honom. Stackars Emmy! Han kan ju inte göra slut för hon jobbar och har ett eget liv? Ska hon passa upp på honom och vara där för honom hela tiden? Konstiga argument han har.

Men jag undrar varför Jim inte fick komma med, det måste ju vara någon stor grej som gör att han inte är medbjuden. Märkligt. Sen kan jag inte sluta störa mig på när han ska prata så sakta och filosofiskt. Knepigt.
 
Jag grät när Emmy bröt ihop där när de tittade på allas bröllop..
Jag vet inte, Mattias kändes frånkopplad men ändå fysiskt ”där”. De nämnde något om en hundsjukdom han fått där han inte kunde gå utanför lägenheten? Eller ville inte iaf. Känns som nått djupare han inte berättar hänt.

Förstår inte heller varför inte Jim va där.
Sen att han va glad för serien o ”exprimentet” och de ändå visar honom precis som han är? Jaha, de är lite oroande att han själv inte ser hur fel han betett sig?

All hyllning till tjejerna och Christoffer som ändå påpekar att de andra männen verkar tagit de som ett exprimemt och egen utveckling på tjejernas bekostnad?

Vill typ va med bara för att få så fina tjejkompisar ♥️
 
Jag grät när Emmy bröt ihop där när de tittade på allas bröllop..
Jag vet inte, Mattias kändes frånkopplad men ändå fysiskt ”där”. De nämnde något om en hundsjukdom han fått där han inte kunde gå utanför lägenheten? Eller ville inte iaf. Känns som nått djupare han inte berättar hänt.

Förstår inte heller varför inte Jim va där.
Sen att han va glad för serien o ”exprimentet” och de ändå visar honom precis som han är? Jaha, de är lite oroande att han själv inte ser hur fel han betett sig?

All hyllning till tjejerna och Christoffer som ändå påpekar att de andra männen verkar tagit de som ett exprimemt och egen utveckling på tjejernas bekostnad?

Vill typ va med bara för att få så fina tjejkompisar ♥️

Inte hundsjukdom 😂 Hud!
 
Nä nu borde det vara fritt fram 😅

Alltså så himla ledsen för Mattias och Emmy 😭💔 Mitt hjärta gick fan sönder när jag såg den scenen när dom kollar på bröllopsvideon och och Emmy brister ut i gråt 😢 Den gråten liksom högg i hjärtat. Undrar också vad Mattias problem är? Trodde han att man går runt och är nyförälskad hela tiden som gift eller vad är grejen? I nöd och lust, eller bara så länge han har lust? Nä fy och sen ger han henne dubbla signaler också tycker jag, experterna borde ha gått in här och bankat lite vett i skallen på honom för såhär beter man sig inte
Mitt hjärta brast också då. Var väldigt lätt att känna med Emmy. Sedan känns det väl tbh som att Mattias är ganska "trasig" och jag tror mer att det handlar om någon tendens att stöta bort personer som kommit nära, än någon förväntning om att det ska kännas nyförälskat. Sedan sänder han avgjort ut väldigt dubbla signaler till Emmy och det är ju verkligen en björntjänst.
 

Liknande trådar

Kultur Nu har listan över årets sommarpratare kommit. Jag har bara kollat lite snabbt men spontant ser jag fram emot Andrev Walden och Marcus...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 687
Senast: cirkus
·
Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 757
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter De tillhörde C-truppen inför utomhussäsongen 2024. Sen dess har resultaten varit på imponerande hög och jämn nivå – det tar...
Svar
0
· Visningar
88
Senast: Gunnar
·
Fritid Har sett de utländska versionerna (inte alla) men nu kommer en svensk version på 5an. Första avsnittet är ikväll 5/9 kl 21. De ska ta...
Svar
5
· Visningar
431
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp