Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I dag lyssnade vi på Jennie Wallden. Vi älskar hennes matlagning så visst, man hade henne lite favoriserad. Men det var jättebra. Personligt och berörande utan att bli för tungt.
Inte bara jag som tycker årets val varit intetsägande då?Vi började lyssna på Marlena Ivarsson men stängde av efter 15-17 min. Tråkigt och intetsägande. Sa mest sånt som man egentligen redan viste. Jag hade hoppats på något mer unikt.
Ingen av oss var sugen på något av årets pratare så istället letade vi fram ett gammalt prat med ”Ankan” vilket var ett kul prat.
Nej, jag sällar mig till den skaran också.Inte bara jag som tycker årets val varit intetsägande då?
Nä både jag och sambon har varit besvikna. Och det har varit ovanligt många tunga och svåra ämnen. Det blir för deppigt. Jag föredrar när det är blandat. Gärna ämnen och prat som berör djupt och är känslosamma men jag vill också ha lätta och glada.Inte bara jag som tycker årets val varit intetsägande då?
Årets sommarpratare har än sålänge varit rätt tråkiga, och kan några fler, snälla, prata om nått annat än uppväxt och barndom...... Vissa guldkorn dock!Inte bara jag som tycker årets val varit intetsägande då?
Ja, jag blev positivt överraskad av honomLyssnat på Andrev Walden och det tyckte jag va roligt och intressant. Lärde mig endel nytt och log åt hans tankar om hur stor natten är. Hur länge vi funnits, om stök och ordning.
Bäst hittills tyckte jag!Kim Söderström från 25 juli om fackligt engagemang och byggbranschen. Gud vad jag behövde det sommarpratet!
Rekommenderar att anlita honom att hålla föredrag. För fackklubben, årsmöte ect.Kim Söderström från 25 juli om fackligt engagemang och byggbranschen. Gud vad jag behövde det sommarpratet!
Rekommenderar att anlita honom att hålla föredrag. För fackklubben, årsmöte ect.
Det funkar. Jag har sett honom mest i Handels regi.Vi tillhör dock inte bygg, funkar kanske inte då? Men skriver upp!
Det funkar. Jag har sett honom mest i Handels regi.