Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det känns ganska slätstruket hittills.Vad är det med mig och Sommar i år? Inte heller Anna Lindmarker var intressant.
Nä, du har rätt. Som jag förstått det är det för att spara pengar. Mycket irriterande för mig som vill ha alla poddar samlade på ett ställe.Är det jag som gör nått galet eller finns inte avsnitten längre på tex podcaster eller Spotify?
Är det inte det om man lyssnar på P!, att alla sommarpratare är samlade på ett ställe?Nä, du har rätt. Som jag förstått det är det för att spara pengar. Mycket irriterande för mig som vill ha alla poddar samlade på ett ställe.
Jo, alla sommarpratare. Men eftersom jag lyssnar på en massa andra poddar också så vill jag ha alla i samma app.Är det inte det om man lyssnar på P!, att alla sommarpratare är samlade på ett ställe?
Jo, alla sommarpratare. Men eftersom jag lyssnar på en massa andra poddar också så vill jag ha alla i samma app.
Åh… jag håller med. Därför jag inte lyssnat på ett enda än, men då vet jag att det tyvärr var såNä, du har rätt. Som jag förstått det är det för att spara pengar. Mycket irriterande för mig som vill ha alla poddar samlade på ett ställe.
Carl Bild. Knarrig och stundvis seg men oj så kunnig och har varit med i politikens nav. Och då är jag verkligen inte blå men oerhört intressant. Och viktigt.