Vad skönt att höra!Åsa Romson idag, så bra!
Inte lyssnat ännu, men sett fram emot henne så ska bli intressant att höra ikväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skönt att höra!Åsa Romson idag, så bra!
Henne ska jag lyssna på. Hade gärna sett hennes bror Lukas i detta program nån gångÅsa Romson idag, så bra!
Jag säger nja. Mer dåligt än bra, mediokert.Måste bara höra med er andra: Tyckte ni att Titti Schulzs sommarprat var bra? I flera tidningar höjs det till skyarna. Jag håller inte med utan tycker faktiskt att det var det hittills sämsta.
Jag har ju ratat de flesta av årets sommarpratare (fast att jag efter ett tag slutade att skriva det här), och är så besviken. Sommarpraten har tidigare varit en av sommarens höjdpunkter.
Lyssnade på det idag och jag håller med dig. Det var inte bra. Helt klart bland de sämstaMåste bara höra med er andra: Tyckte ni att Titti Schulzs sommarprat var bra? I flera tidningar höjs det till skyarna. Jag håller inte med utan tycker faktiskt att det var det hittills sämsta.
Jag har ju ratat de flesta av årets sommarpratare (fast att jag efter ett tag slutade att skriva det här), och är så besviken. Sommarpraten har tidigare varit en av sommarens höjdpunkter.
Det var verkligen bra!Alltså dagens sommarprat av Judith Kiros var verkligen superbra. Precis det prat jag kände saknades. Rekommenderas starkt!
Ah då har jag nåt att se fram emotAlltså dagens sommarprat av Judith Kiros var verkligen superbra. Precis det prat jag kände saknades. Rekommenderas starkt!
Jag håller med, riktigt bra och viktigt.Alltså dagens sommarprat av Judith Kiros var verkligen superbra. Precis det prat jag kände saknades. Rekommenderas starkt!
Jag lyssnade idag. Alltså - jag är heelt golvad.Alltså dagens sommarprat av Judith Kiros var verkligen superbra. Precis det prat jag kände saknades. Rekommenderas starkt!
Jag håller med förutom att jag tyckte Titti Schultz var riktigt ointressant och dålig. Ingenting som berörde och obehaglig röst. Ofattbart att ett proffs inte kunde prestera mer än så.Nu är jag äntligen ikapp sommarpratarna efter en helg med intensivt lyssnande och trädgårdsjobbande.
Tycker de flesta senaste ~veckan varit bra på något sätt. Ebba Andersson och Lars Förberg kanske inte lika mycket som de andra.
Jag hade också hoppats mer på Åsa Romson för egen del men samtidigt var temat viktigt.
Titti Schultz var okej men hon är ju proffs så där förväntar jag mig inget annat.
Markus Torgeby var intressant men hela pratet förstördes nästan av att han pratade om sin "baguett" när han träffade sin fru Väldigt malplacé i ett annars ganska behagligt språk.
Ja Ia stack ut jämfört med andra prat, det kändes lite som att lyssna på någon som pratade spontant i en timme. Gissar att det kanske var känslan hon ville åt också iofs, men det blev ganska ytligt och hoppigt.Jag håller med förutom att jag tyckte Titti Schultz var riktigt ointressant och dålig. Ingenting som berörde och obehaglig röst. Ofattbart att ett proffs inte kunde prestera mer än så.
Jag gillade Lars Förberg jättemycket. Markus Torgeby - exakt samma reflektion, kul att lyssna på ända tills....äh fyfan så billigt.
Lyssnar på Ia Langhammar och hittills känns hon rätt ointressant och som utfyllnad mest
Jag håller med. Hoppigt och som ett spontant babbel i en timmeJa Ia stack ut jämfört med andra prat, det kändes lite som att lyssna på någon som pratade spontant i en timme. Gissar att det kanske var känslan hon ville åt också iofs, men det blev ganska ytligt och hoppigt.
Jag har inte läst hennes bok, tycker det var ett bra prat. Visste inget om henne innan, så blev imponerad.Lyssnar på Petra Malm. Har läst boken. I stort sett en kopia av boken. Lite tråkigt.
Lyssnade vidare o det blev lite mer än bara boken. Så det blev klart bättre.Jag har inte läst hennes bok, tycker det var ett bra prat. Visste inget om henne innan, så blev imponerad.